بازار آنلاین کالاهای صنعتی

بازار آنلاین کالاهای صنعتی
 

 

کالاهای صنعتی را هم آنلاین بخرید

 

امروزه با توجه به شرایط اقتصادی و اپیدمی ویروس کرونا خرید اینترنتی مورد استقبال افراد زیادی به‌خصوص صاحبین کسب و کار قرار گرفته است. اگر بخواهیم در مورد بزرگترین مزایای خرید اینترنتی بگوییم، نبود عجله و بررسی کالا از لحاظ خصوصیات فنی، قیمت محصول، نوع کارایی، ابعاد و ... از محاسن فروشگاه‌های اینترنتی به‌خصوص در زمینه فروش کالاهای صنعتی است.

 

 

 

انتاکالا به عنوان بازار آنلاین کالاهای صنعتی، بستری را برای خریداران و فروشندگان محصولات صنعتی فراهم کرده است تا در فضایی امن به خرید و فروش کالاهای صنعتی بپردازند. در انتاکالا، تامین کنندگان کالاها و ابزار آلات صنعتی محصولاتشان را در سایت انتاکالا عرضه می‌کنند و خریداران با مراجعه به سایت، کالاهای مورد نیازشان را خریداری می‌کنند. به این ترتیب، محصولات در معرض دید هزاران کاربر قرار می‌گیرند و شانس فروش آن‌ها افزایش می‌یابد.

یکی از اولویت‌های انتاکالا، پاسخگویی به نیازهای خریداران است. انتاکالا با برقراری ارتباطی سودمند با مشتریان، نیازهای آن‌ها را شناسایی می‌کند و در راستای پاسخگویی به این نیازها گام برمی‌دارد. در انتاکالا مشتریان به محصولات برترین و بزرگ‌ترین برندهای ایران و جهان دسترسی دارند. دسته‌بندی این محصولات شامل بلبرینگ ها ، لوله و اتصالات ، مواد اولیه شیمیایی و معدنی، ابزار آلات و ... می‌شود که تمامی آن‌ها دارای ضمانت اصالت کالا و بازگشت کالا هستند.

 


خرید آنلاین انواع لباس ایمنی کار در ایران

لباس کار و سایر تجهیزات ایمنی فردی هنگام انجام کارهای مختلف میدانی و فنی برای حفظ جان افراد و همچنین عملکرد بهتر و راحتی در زمان کار استفاده می‌شوند و از آسیب‌های احتمالی جلوگیری می‌کنند.

انواع لباس‌های کار، که مرتبط با نوع حرفه، سایز و جنسیت فرد، اقتصادی بودن و در عین حال با بیشترین کارایی تهیه شوند، از مهمترین عوامل موفقیت یک فرد یا افراد یک کارگاه در انجام پروژه‌های حرفه‌ای واگذارشده به آنان هستند. از انواع لباس‌های ایمنی در صنایع مختلف، می‌توان به روپوش‌ها، لباس‌های کار یکسره، دو تکه و لباس‌های نسوز اشاره کرد. تامین کنندگان با توجه به نوع کار و ماشین‌ها یا ابزار آلات موجود در کارگاه یا با توجه به ایمنی و آلایندگی محیط، این لباس‌ها را طراحی و تولید می‌کنند. که به راحتی می توانید از طریق مشاوره با کارشناسان فروش شرکت انتاکالا به راحتی ثبت سفارش خود را انجام دهید .

 

 

 

ابزارآلات صنعتی دستی

ابزار­های دستی، همان طور که از نامشان مشخص است، طوری ساخته شده­اند که توسط دست انسان قابل استفاده باشند. این­ابزار در پروژه­های مختلف صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

آچار: آچار­ها در اندازه­های مختلفی وجود دارند. کارگران به تعدادی از آنها نیاز دارند تا پیچی را ببندند یا شل کنند.

انبردست: از انبردست برای محکم بستن پیچ و مهره­ها، خم و برش سیم و کابل استفاده می­کنند.

چکش: چکش اساسا در شکل­دهی فلز، ضربه­زدن به میخ، علامت­گذاری نقاط مته و برداشتن میخ­های محکم استفاده می شود.

پیچ­گوشتی: پیچ­گوشتی ها دارای اشکال مختلف تیغه هستند و برای پیچ­کردن قطعات به هم استفاده می‌شود.

 

 

 

جای شما در انتاکالا خالی است! همین حالا در سایت ثبت‌نام کنید و به جمع تامین کنندگان انتاکالا بپیوندید.

 

 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۳۲:۴۲ ] [ منفرد ] [ نظرات (0) ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

خریداران و تامین‌کنندگان اقلام صنعتی به کمک انتاکالا، می‌توانند در فضایی معتبر و پیشرفته با یکدیگر داد و ستد کنند و به بازاری به وسعت ایران، دسترسی داشته باشند. تنوع روش‌های پرداخت در انتاکالا، مشکل نقدینگی شرکت‌ها و خریداران را برطرف کرده است تا روند فعالیت هیچ‌کدام از کارخانه‌ها و شرکت‌ها متوقف نشود. انتاکالا علاوه بر خریداران، خدمات گوناگونی را هم برای عرضه‌کنندگان و تولیدکنندگان کالای صنعتی در نظر گرفته است. تامین‌کنندگان کالاهای صنعتی، می‌توانند بدون صرف هزینه، فروشگاهی اختصاصی و پیشرفته در انتاکالا در اختیار داشته باشند؛ فروشگاهی که به دلیل مخاطبان زیاد انتاکالا، محصولات را به خریداران بیشتری معرفی می‌کند. اعتبار و شفافیت در بازار کالاهای صنعتی برای ما بسیار مهم است. در همین راستا تلاش می‌کنیم تا اعتبار و سلامت بازار را افزایش دهیم از این رو طبق سیاست‌های انتاکالا، فقط صاحبان برند، تولیدکنندگان، واردکنندگان و نمایندگان رسمی برندها می‌توانند در این فروشگاه کالای خود را به‌فروش برسانند.
نویسندگان
لینک دوستان
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پیوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
موضوعات وب
امکانات وب