بازار آنلاین کالاهای صنعتی

بازار آنلاین کالاهای صنعتی
 

کاربرد یاتاقان در صنایع مختلف
به زبان ساده یاتاقان به هر نوع تکیه‌گاهی اطلاق می‌شود که اصطکاک را کاهش ‌دهد. به جرات می‌توان گفت مهمترین بخش چرخشی هر ماشین یاتاقان است، به همین دلیل در هر‌ وسیله ای که قابلیت حرکت و چرخش داشته باشد وجود یاتاقان حیاتی است. یاتاقان از قطعات چرخشی یک ماشین پشتیبانی می‌کند تا به‌‌ این ‌وسیله اصطکاک ایجاد شده را کمتر کند. هم‌چنین یاتاقان محوری با ساختمان محکم است که اجازه می دهد، بخش‌ها و قطعات مختلف روی هم سوارشوند.

 

 

 

 به طور‌کلی یاتاقان چهار وظیفه اصلی را در کارکرد قطعات ایفا می­کند:

 ۱. ایجاد تسهیل در حرکت سایر قطعات ماشین‌آلات

 ۲. عدم ایجاد لرزش قطعات مکانیکی و کاهش سر‌وصدای ناشی از انتقال و حرکت آن­ها

 ۳. جلوگیری از اصطکاک و خوردگی یا شکستگی قطعات ماشین‌آلات

 ۴. نگهداری محکم قطعات در کنار هم

تفاوت بلبرینگ و یاتاقان در چیست؟
در دنیای پیشرفته و مدرن امروز ماشین‌­­­الات نقش ­بسیار مهمی را ایفا می‌‌کنند. از صدها قطعه­ای که در ساخت این ماشین‌­ا­لات و ابزار صنعتی مورد استفاده قرار می­گیرد بیش از همه یاتاقان و بلبرینگ­ ها هستند که نقش مهم و کلیدی را در کارکرد این ماشین‌ها دارند. پس شناخت کامل تفاوت­ها و شباهت­ها و نحوه کاربرد انواع این قطعات در صنعت بسیار ضروری است.

کاربرد و انواع یاتاقان‌ها در صنعت
می­توان گفت بیشترین کاربرد یاتاقان در ابزار آلات کارخانه­ها و صنایع خودروسازی است. به­ طور گسترده در تمامی این صنایع از یاتاقان‌ها برای کاهش اصطکاک و جلوگیری از ساییدگی و کنترل حرکت­های محوری و  شعاعی استفاده می‌کنند. یاتاقان­ها از نظر حرکت  به دو دسته کلی یاتاقان لغزشی و یاتاقان غلتشی تقسیم‌‌ بندی می‌شوند.

خرید و فروش آنلاین انواع بلبرینگ
غیرممکن است که در مورد صنعت ماشین‌آلات بدون ذکر بلبرینگ فکر کنیم، زیرا بلبرینگ‌ها، اصطکاک بین قطعات متحرک دستگاه را به‌منظور دستیابی به حرکت مطلوب کاهش می‌دهند. امروزه انواع مختلفی از بلبرینگ‌ها در بازار وجود دارد که ازنظر طراحی، شکل و بار متفاوت هستند.

اگر به دنبال خرید بلبرینگ باکیفیت، به‌صورت آنلاین از برندهای درجه‌یک هستید، بهتر است به فروشگاه آنلاین انتاکالا اعتماد کنید زیرا این پلتفرم تجارت الکترونیکی آنلاین، انواع بلبرینگ‌ها را از برندهای معتبر ارائه می‌دهد.

با جست وجو در انتاکالا (entakala.com) می‌توانید انواع کالاهای موردنظر خود را با بهترین قیمت به‌صورت اصلی و از برندهای معتبر در یکجا بیابید.

 

فروش انواع بیرینگ
Bearing مخفف از فعل To Bear به معنی حمل کردن است، بیرینگ (Bearing) را می‌توان به‌مثابه قلب ماشین‌آلات در تمام صنایع در نظر گرفت. نقش اصلی بیرینگ در ماشین‌آلات ایجاد بستر مناسب حرکت و تحمل بار است. لذا کوچک‌ترین خلل در کارکرد بیرینگ‌ها، ماشین‌ها و ابزار آلات صنعتی را از حرکت یا کار مؤثر بازمی‌دارد. ازآنجاکه اصطکاک و سایش در اجزاء مکانیکی غیرقابل‌اجتناب است بیرینگ‌ها کلید یاتاقان‌های غلتشی هستند. بیرینگ ها در هر دستگاهی که دارای اجزای گردنده هستند جهت تثبیت موقعیت و کنترل و نگهداری بار قسمت متحرک، مورداستفاده قرار می‌گیرند و بسته به کاربرد، دارای گونه‌های مختلفی هستند.

بیرینگ برای کمک به کاهش اصطکاک استفاده می‌شود. تماس فلز با فلز مقادیر زیادی اصطکاک ایجاد می‌کند. اصطکاک باعث فرسودگی و ایجاد ساییدگی می‌شود که به‌آرامی فلز را تخریب می‌کند. ازاین‌رو بیرینگ ها جزو قطعات مصرفی به‌حساب می‌آیند. یاتاقان‌ها با چرخاندن دو سطح روی یکدیگر اصطکاک را کاهش می‌دهند و میزان اصطکاک تولیدشده را کاهش می‌دهند. آن‌ها از یک ساچمه‌های فلزی صاف یا غلتک تشکیل‌شده‌اند که در برابر یک سطح فلزی داخلی و خارجی صاف می‌غلتند. غلتک‌ها یا ساچمه‌ها، بار را تحمل می‌کنند و به دستگاه اجازه می‌دهند بچرخد.

 
جای شما در انتاکالا خالی است! همین حالا در سایت ثبت‌نام کنید و به جمع تامین کنندگان انتاکالا بپیوندید.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۱ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۱۰:۲۱ ] [ منفرد ] [ نظرات (0) ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

خریداران و تامین‌کنندگان اقلام صنعتی به کمک انتاکالا، می‌توانند در فضایی معتبر و پیشرفته با یکدیگر داد و ستد کنند و به بازاری به وسعت ایران، دسترسی داشته باشند. تنوع روش‌های پرداخت در انتاکالا، مشکل نقدینگی شرکت‌ها و خریداران را برطرف کرده است تا روند فعالیت هیچ‌کدام از کارخانه‌ها و شرکت‌ها متوقف نشود. انتاکالا علاوه بر خریداران، خدمات گوناگونی را هم برای عرضه‌کنندگان و تولیدکنندگان کالای صنعتی در نظر گرفته است. تامین‌کنندگان کالاهای صنعتی، می‌توانند بدون صرف هزینه، فروشگاهی اختصاصی و پیشرفته در انتاکالا در اختیار داشته باشند؛ فروشگاهی که به دلیل مخاطبان زیاد انتاکالا، محصولات را به خریداران بیشتری معرفی می‌کند. اعتبار و شفافیت در بازار کالاهای صنعتی برای ما بسیار مهم است. در همین راستا تلاش می‌کنیم تا اعتبار و سلامت بازار را افزایش دهیم از این رو طبق سیاست‌های انتاکالا، فقط صاحبان برند، تولیدکنندگان، واردکنندگان و نمایندگان رسمی برندها می‌توانند در این فروشگاه کالای خود را به‌فروش برسانند.
نویسندگان
لینک دوستان
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پیوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
موضوعات وب
امکانات وب