بازار آنلاین کالاهای صنعتی

بازار آنلاین کالاهای صنعتی
 

 
 
ویژگی انواع بالابر و آسانسورها
 

ساختمان‌سازی به جزئیات زیادی نیاز دارد و ممکن است ماه‌ها یا سال‌ها طول بکشد تا یک ساختمان تکمیل شود. بخش مهمی از فرآیند ساخت‌وساز، اطمینان از انتخاب طرح سازه و مصالح مناسب است. علاوه بر آن هنگام ساختن آپارتمان‌های چندطبقه، باید به نحوه دسترسی افراد به هر طبقه فکر کنید. داشتن پله برای ساختمان‌ها طبیعی هستند، اما نصب آسانسور بسیار مهم است، زیرا سریع‌تر و راحت‌تر بوده و برای افراد دارای معلولیت و محدودیت‌های حرکتی ضروری است. قبل از خرید آنلاین آسانسور از تامین کنندگان صنعتی لازم است در مورد آسانسور و بالابر و انواع آن‌ها نکاتی را بدانید با ما همراه باشید.

 

 

 

انواع آسانسور و بالابر
درگذشته، اکثر آسانسورها باید از طریق موتورخانه متمرکز کنترل می‌شدند. امروزه آسانسورهایی وجود دارند که به دلیل داشتن مکانیزم ایمنی داخلی نیازی به موتورخانه ندارند. چهار نوع آسانسور اصلی وجود دارد: هیدرولیک، کششی، MRL و وکیوم.

 

1. آسانسور کششی دنده‌ای و بدون دنده یا گیرلس
این آسانسورها خود به سه دسته مختلف تقسیم می‌شوند:

 

آسانسور کششی
این آسانسور دارای طناب‌هایی است که از روی یک چرخ متصل به موتور الکتریکی که در بالای شفت قرار دارد عبور می‌کند. وظیفه اصلی طناب‌ها بالا و پایین بردن اتاقک آسانسور است. می‌توان از آن برای کاربردهای متوسط ​​و بلند استفاده کرد و می‌تواند بسیار سریع‌تر از آسانسورهای هیدرولیک حرکت کند.

مانند سایر انواع آسانسور، این سیستم از وزنه تعادلی استفاده می‌کند که وزن سرنشینان و اتاقک را از بین می‌برد تا موتور کار آسان‌تری را برای جابجایی بار آسانسور داشته باشد.

 

آسانسور کششی دنده‌ای
آسانسور دنده‌ای از موتوری تشکیل‌شده است که یک گیربکس به آن متصل است. وظیفه اصلی چرخ‌دنده‌ها تامین نیروی چرخی است که طناب‌ها را به حرکت درمی‌آورد. این نوع آسانسور می‌تواند تا سرعت 500 فوت(حدود 150 متر) در دقیقه حرکت کند. حداکثر مسافتی که می‌تواند طی کند 250 فوت است.

 

آسانسور کششی گیرلس
آسانسورهای گیرلس، دنده‌ای برای تنظیم سرعت ندارند. این مسئله باعث می‌شود آن‌ها بتوانند با سرعت 2000 فوت(حدود 600متر) در دقیقه حرکت کرده و همچنین حداکثر 2000 فوت جابه‌جا شوند. آسانسورهای گیرلس بهترین گزینه برای آسمان‌خراش‌ها محسوب می‌شوند.

 

 

2.آسانسور هیدرولیک
آسانسورهای هیدرولیک معمولا توسط یک پیستون در پایین پشتیبانی می‌شوند. هدف این است که اتاقک آسانسور را به سمت بالا فشار دهید درحالی‌که یک موتور الکتریکی سیال هیدرولیک را به سمت پایین پیستون هدایت می‌کند. وقتی زمان پایین آمدن آسانسور فرامی‌رسد، شیر مایع هیدرولیک را از پیستون آزاد می‌کند. این نوع آسانسور بیشتر در ساختمان‌های 2 تا 8 طبقه استفاده می‌شود و تنها می‌تواند با حداکثر سرعت 200 فوت(60 متر) در دقیقه حرکت کند. در زیر جزئیات بیشتر آسانسورهای هیدرولیک آورده شده است:

 

آسانسور هیدرولیک طناب دار
در این نوع از طناب و پیستون برای افزایش حرکت اتاقک آسانسور استفاده می‌شود. حداکثر مسافتی که می‌تواند طی کند حدود 60 فوت(18 متر) است.

  $(document).ready(function() { $('#rate_p71998').rating('rate.php?pid=71998', {maxvalue:5, curvalue:0}); });

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ ] [ ۱۲:۰۳:۵۵ ] [ منفرد ] [ نظرات (0) ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

خریداران و تامین‌کنندگان اقلام صنعتی به کمک انتاکالا، می‌توانند در فضایی معتبر و پیشرفته با یکدیگر داد و ستد کنند و به بازاری به وسعت ایران، دسترسی داشته باشند. تنوع روش‌های پرداخت در انتاکالا، مشکل نقدینگی شرکت‌ها و خریداران را برطرف کرده است تا روند فعالیت هیچ‌کدام از کارخانه‌ها و شرکت‌ها متوقف نشود. انتاکالا علاوه بر خریداران، خدمات گوناگونی را هم برای عرضه‌کنندگان و تولیدکنندگان کالای صنعتی در نظر گرفته است. تامین‌کنندگان کالاهای صنعتی، می‌توانند بدون صرف هزینه، فروشگاهی اختصاصی و پیشرفته در انتاکالا در اختیار داشته باشند؛ فروشگاهی که به دلیل مخاطبان زیاد انتاکالا، محصولات را به خریداران بیشتری معرفی می‌کند. اعتبار و شفافیت در بازار کالاهای صنعتی برای ما بسیار مهم است. در همین راستا تلاش می‌کنیم تا اعتبار و سلامت بازار را افزایش دهیم از این رو طبق سیاست‌های انتاکالا، فقط صاحبان برند، تولیدکنندگان، واردکنندگان و نمایندگان رسمی برندها می‌توانند در این فروشگاه کالای خود را به‌فروش برسانند.
نویسندگان
لینک دوستان
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پیوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
موضوعات وب
امکانات وب