بازار آنلاین کالاهای صنعتی

بازار آنلاین کالاهای صنعتی
 

افزایش فروش در دوران کرونا
تا قبل از شیوع ویروس کرونا، بسیاری از مدیران کسب و کارها همچنان با استفاده از شیوه‌های سنتی سازمانشان را اداره می‌کردند و چندان به روش‌های نوین برای توسعه کسب و کارشان توجهی نداشتند.

اما با شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌هایی که برای کسب و کارها به وجود آمد، سازمان‌ها به ناکارآمدی روش‌های سنتی برای پیشبرد اهدافشان پی بردند و شیوه‌های جدیدی را امتحان کردند. به طور مثال فروشندگان به بازاریابی دیجیتال و فروش آنلاین روی آوردند و با به‌کارگیری این راهکارهای هوشمندانه، کسب و کارشان را نجات دادند.

می‌توان گفت اصلی‌ترین راه افزایش فروش و تبدیل تهدید کرونا به فرصت، فروش آنلاین است. چرا که با استفاده از فروش آنلاین، هیچگونه محدودیت زمانی و مکانی برای فروش محصولاتتان نخواهید داشت. با راه‌اندازی فروش آنلاین، دیگر نگران محدودیت‌های تردد، قرنطینه، تعطیلی سراسری فروشگاه‌ها و موارد این چنینی نخواهید بود. البته برای فروش آنلاین، باید زیرساخت‌های مناسبی را فراهم کنید که مشتری بتواند به سادگی و در کمترین زمان ممکن خرید خود را انجام دهد.

علاوه بر این، فروش آنلاین بعضی از محصولات مانند کالاها و ابزار آلات صنعتی، با برخی چالش‌های دیگر نیز همراه است. اما فروشندگان و تامین کنندگان این صنعت، می‌توانند با استفاده از راهکارهای هوشمندانه، چنین چالش‌هایی را از سر راه بردارند و کسب و کارشان را توسعه دهند.

 

 

فروش اینترنتی کالاهای صنعتی
انتاکالا به عنوان بازار آنلاین کالاهای صنعتی، بستری را برای خریداران و فروشندگان محصولات صنعتی فراهم کرده است تا در فضایی امن به خرید و فروش کالاهای صنعتی بپردازند. در انتاکالا، تامین کنندگان کالاها و ابزار آلات صنعتی محصولاتشان را در سایت انتاکالا عرضه می‌کنند و خریداران با مراجعه به سایت، کالاهای مورد نیازشان را خریداری می‌کنند. به این ترتیب، محصولات در معرض دید هزاران کاربر قرار می‌گیرند و شانس فروش آن‌ها افزایش می‌یابد.

یکی از امکاناتی که انتاکالا در اختیار فروشندگان قرار می‌دهد، خرید و فروش در بستری امن و مطمئن است. از جمله مشکلات فروش آنلاین کالاهای صنعتی، عدم اعتماد مشتریان به فروشگاه‌های آنلاین است. در واقع خرید محصولات صنعتی گران قیمت، به ریسک‌پذیری بیشتری نیاز دارد. بنابراین اگر مشتریان به فروشگاه‌ها اعتماد نداشته باشند، از خرید آنلاین صرف نظر می‌کنند. انتاکالا شرایطی را فراهم کرده است که مشتریان می‌توانند با خیال راحت خرید کنند. به طور مثال امکان پرداخت در محل یکی از امکاناتی است که انتاکالا در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و به این ترتیب این مشکل را حل کرده است.

تامین کنندگان انتاکالا می‌توانند هنگام ثبت محصول در سایت، قیمت ارزی محصولات را نیز درج کنند. ثبت قیمت ارزی از بروز هر گونه ضرر و زیان در معاملات جلوگیری می‌کند.

یکی از اولویت‌های انتاکالا، پاسخگویی به نیازهای خریداران است. انتاکالا با برقراری ارتباطی سودمند با مشتریان، نیازهای آن‌ها را شناسایی می‌کند و در راستای پاسخگویی به این نیازها گام برمی‌دارد. در انتاکالا مشتریان به محصولات برترین و بزرگ‌ترین برندهای ایران و جهان دسترسی دارند. دسته‌بندی این محصولات شامل بلبرینگ ها ، لوله و اتصالات ، مواد اولیه شیمیایی و معدنی، ابزار آلات و ... می‌شود که تمامی آن‌ها دارای ضمانت اصالت کالا و بازگشت کالا هستند.

اگر می‌خواهید به یکی از تامین کنندگان انتاکالا تبدیل شوید، کافی است در سایت ثبت‌نام کنید. پس از تایید هویت و ورود به حساب کاربری‌تان، به تمامی امکانات سایت دسترسی خواهید داشت. همچنین می‌توانید محصولاتتان را در سایت ثبت کنید و اقدامات لازم را برای فروش آن‌ها انجام دهید.

 

 

 
چگونگی ثبت نام در انتاکالا
همانطور که گفتیم اگر صاحب کسب وکار و برندی هستید، می‌توانید با عضویت در انتاکالا محصول صنعتی خود را به فروش برسانید. مراحل ثبت نام نیز بسیار ساده است. کافیست مراحل زیر را سپری کنید:

·        ابتدا وارد سایت انتاکالا شده و در قسمت ورود/ ثبت نام مراحل ثبت نامی خود را تکمیل کنید.

·        در قسمت اشخاص حقوقی گزینه تامین کننده را انتخاب کنید. تکمیل این قسمت شامل اطلاعاتی چون نام و نام خانوادگی- نام شرکت –کد اقتصادی – کدپستی- کد ملی – سمت سازمانی-آدرس سایت-ایمیل و رمز عبور شماره تلفن و شماره ثبت است.

·        در مرحله بعدی لازم است تصویر مجوز تاسیس برند خود و آخرین تغییرات را بارگزاری کرده و شرایط و قوانین را تایید کنید.

·        ایمیل احراز هویتی که برایتان فرستاده شده است را تایید کنید تا وارد صفحه خود شوید. پس از آن با وارد کردن رمز عبور و ایمیل در قسمت پنل خرید، گزینه عضویت تامین کنندگان را انتخاب و باقی اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنید.

درنهایت وقتی اطلاعات شخصی و کاربری شما از سوی کارشناسان پشتیبانی تایید شد، ثبت نام شما تکمیل شده است.

 

جای شما در انتاکالا خالی است! همین حالا در سایت ثبت‌نام کنید و به جمع تامین کنندگان انتاکالا بپیوندید.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۷ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۴۴:۲۹ ] [ منفرد ] [ نظرات (0) ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

خریداران و تامین‌کنندگان اقلام صنعتی به کمک انتاکالا، می‌توانند در فضایی معتبر و پیشرفته با یکدیگر داد و ستد کنند و به بازاری به وسعت ایران، دسترسی داشته باشند. تنوع روش‌های پرداخت در انتاکالا، مشکل نقدینگی شرکت‌ها و خریداران را برطرف کرده است تا روند فعالیت هیچ‌کدام از کارخانه‌ها و شرکت‌ها متوقف نشود. انتاکالا علاوه بر خریداران، خدمات گوناگونی را هم برای عرضه‌کنندگان و تولیدکنندگان کالای صنعتی در نظر گرفته است. تامین‌کنندگان کالاهای صنعتی، می‌توانند بدون صرف هزینه، فروشگاهی اختصاصی و پیشرفته در انتاکالا در اختیار داشته باشند؛ فروشگاهی که به دلیل مخاطبان زیاد انتاکالا، محصولات را به خریداران بیشتری معرفی می‌کند. اعتبار و شفافیت در بازار کالاهای صنعتی برای ما بسیار مهم است. در همین راستا تلاش می‌کنیم تا اعتبار و سلامت بازار را افزایش دهیم از این رو طبق سیاست‌های انتاکالا، فقط صاحبان برند، تولیدکنندگان، واردکنندگان و نمایندگان رسمی برندها می‌توانند در این فروشگاه کالای خود را به‌فروش برسانند.
نویسندگان
لینک دوستان
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پیوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
موضوعات وب
امکانات وب