بازار آنلاین کالاهای صنعتی

بازار آنلاین کالاهای صنعتی
 

 

بهترین روش خرید ابزارهای صنعتی

فروش آنلاین انواع بیرینگ

Bearing مخفف از فعل To Bear به معنی حمل کردن است، بیرینگ (Bearing) را می‌توان به‌مثابه قلب ماشین‌آلات در تمام صنایع در نظر گرفت. نقش اصلی بیرینگ در ماشین‌آلات ایجاد بستر مناسب حرکت و تحمل بار است. لذا کوچک‌ترین خلل در کارکرد بیرینگ‌ها، ماشین‌ها و ابزار آلات صنعتی را از حرکت یا کار مؤثر بازمی‌دارد. ازآنجاکه اصطکاک و سایش در اجزاء مکانیکی غیرقابل‌اجتناب است بیرینگ‌ها کلید یاتاقان‌های غلتشی هستند. بیرینگ ها در هر دستگاهی که دارای اجزای گردنده هستند جهت تثبیت موقعیت و کنترل و نگهداری بار قسمت متحرک، مورداستفاده قرار می‌گیرند و بسته به کاربرد، دارای گونه‌های مختلفی هستند.

بیرینگ برای کمک به کاهش اصطکاک استفاده می‌شود. تماس فلز با فلز مقادیر زیادی اصطکاک ایجاد می‌کند. اصطکاک باعث فرسودگی و ایجاد ساییدگی می‌شود که به‌آرامی فلز را تخریب می‌کند. ازاین‌رو بیرینگ ها جزو قطعات مصرفی به‌حساب می‌آیند. یاتاقان‌ها با چرخاندن دو سطح روی یکدیگر اصطکاک را کاهش می‌دهند و میزان اصطکاک تولیدشده را کاهش می‌دهند. آن‌ها از یک ساچمه‌های فلزی صاف یا غلتک تشکیل‌شده‌اند که در برابر یک سطح فلزی داخلی و خارجی صاف می‌غلتند. غلتک‌ها یا ساچمه‌ها، بار را تحمل می‌کنند و به دستگاه اجازه می‌دهند بچرخد.

 

شما می توانید برای خرید آنلاین بیرینگ، به فروشگاه آنلاین انتاکالا مراجعه نمایید.

 

 

کاربرد روغن هیدرولیک صنعتی

روغن‌های صنعتی مطابق با کاربردشان و نقاط مختلف ماشین‌آلات صنعتی یا جک‌های هیدرولیکی، خواص متفاوتی دارند چرا که افزودنی‌ها و ترکیبات خاصی برای تغییر کاربری آنها در هنگام تولید به آنها اضافه می‌شود. می‌توان با استفاده از روغن هیدرولیک مناسب، بیشترین کارایی را در روانکاری، انتقال حرارت و از همه مهمتر انتقال قدرت در ماشین‌آلات هیدرولیکی با توجه به نوع آنها و نیاز و کاربردشان در کارگاه‌های صنعتی به دست آورد.

کاربری‌های روغن هیدرولیک که حساس به محیط زیست (مانند تراکتورهای زمین‌های کشاورزی و یا ماشین‌آلات لایروبی دریایی) هستند، ممکن است از روغن‌های هیدرولیک صنعتی زیست‌تخریب‌پذیر بر پایه روغن گیاهی کلزا (کانولا) سود ببرند، به خصوص زمانی که خطر نشت روغن از خط هیدرولیک پاره شده وجود دارد. به طور معمول این روغن ها به صورت روغن های ISO 32، ISO 46 و ISO 68 در دسترس هستند.

 

 

بهترین برندهای تامین‌کننده شیرآلات صنعتی

انواع شیرآلات صنعتی نقش اساسی در تکمیل فرایند صنایع مختلف برعهده دارند. شیرهای صنعتی در انواع و اقسام مدل‌ها توسط شرکت‌های تولیدی طراحی و به بازار عرضه می‌شوند که از بهترین برندهای تامین‌کننده شیرآلات صنعتی ایرانی و خارجی، می‌توان به صنایع هفتم تیر، میراب، فاراب، مکانیک آب، TYS، Emeron، JC، BEL و ... اشاره کرد. حال شرکت‌های بسیاری به عنوان تامین‌کننده و وارد‌کننده شیرآلات، اتصالات و تجهیزات صنعتی با کیفیت بالا و قیمت مقرون به‌صرفه مشغول فعالیت هستند که امکان خرید آنلاین شیرآلات صنعتی را برای متقاضیان فراهم کرده‌اند؛ از این‌رو اگر به دنبال خرید آنلاین انواع شیرآلات صنعتی هستید، توصیه می‌کنیم به مراکز معتبر و مجاز فروش ابزارآلات و محصولات صنعتی مراجعه کنید.

 

 

انتاکالا؛ تامین‌کننده انواع شیرآلات صنعتی

همواره فعالان صنایع به دنبال بهترین برند شیرآلات با قیمت مناسب هستند و سعی دارند تا انواع شیرآلات صنعتی و تجهیزات را از برندهای معتبر و فروشنده‌های مجاز با تضمین اصالت کالا و خدمات پس از فروش تهیه کنند. انتاکالا به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه‌های تخصصی تامین و عرضه شیرآلات، اتصالات و تجهیزات صنعت پایپینگ به ویژه صنایع آب و فاضلاب، نفت، گاز، پتروشیمی و ... به‌حساب می‌آید که کلیه خدمات مربوط به خرید آنلاین انواع شیرآلات صنعتی از قبیل مشاوره رایگان قبل از ثبت سفارش، ارائه بهترین برند شیرآلات، گارانتی، خدمات پس از فروش، تنوع روش‌های پرداخت و ارسال محصول به سراسر کشور را به مشتریان ارائه می‌دهد؛ از این‌رو فعالان صنایع مختلف که به دنبال خرید آنلاین شیرآلات هستند، می‌توانند با مراجعه به فروشگاه تخصصی انتاکالا به ثبت سفارش اقدام کرده و محصول را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در سریع‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرند.

 

نکات مهم در خرید آنلاین شیرآلات صنعتی

در حال حاضر انواع شیرآلات صنعتی از معتبرترین برندهای ایران و جهان در بازار ابزارآلات صنعتی کشور وجود دارند که هر کدام با توجه به ساختار و عملکرد برای بخش خاصی از صنعت به‌کار می‌روند. متقاضیان خرید تجهیزات صنعتی، می‌توانند برای صرفه‌جویی در زمان و هزینه به خرید اینترنتی محصول مورد نظر از تامین‌کنندگان فعال این حوزه چون انتاکالا اقدام کنند. به‌طور کلی مشتریان قبل از ثبت سفارش خرید محصول باید با کارشناسان این حوزه ارتباط برقرار کرده و با توجه به نیازشان، خرید آنلاین شیرآلات صنعتی و تجهیزات وابسته را انجام دهند.

 

معرفی کاربردی ترین ابزار الات صنعتی

1- ابزارآلات صنعتی دستی

ابزار­های دستی، همان طور که از نامشان مشخص است، طوری ساخته شده­اند که توسط دست انسان قابل استفاده باشند. این­ابزار در پروژه­های مختلف صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

آچار: آچار­ها در اندازه­های مختلفی وجود دارند. کارگران به تعدادی از آنها نیاز دارند تا پیچی را ببندند یا شل کنند.

انبردست: از انبردست برای محکم بستن پیچ و مهره­ها، خم و برش سیم و کابل استفاده می­کنند.

چکش: چکش اساسا در شکل­دهی فلز، ضربه­زدن به میخ، علامت­گذاری نقاط مته و برداشتن میخ­های محکم استفاده می شود.

پیچ­گوشتی: پیچ­گوشتی ها دارای اشکال مختلف تیغه هستند و برای پیچ­کردن قطعات به هم استفاده می‌شود.

 

2- ابزارآلات صنعتی برقی

متداول­ترین و پر­کاربردترین ابزار­های مورد استفاده در بین این دسته­بندی، ابزارآلات برقی هستند. علت این پرکاربرد بودن هم سخت نیست، چون با دسترسی به برق به­آسانی قابل استفاده هستند و سرعت کار را چند برابر می‌کنند.

دریل برقی: دریل­ها دارای اندازه­ها و توان­های متفاوتی هستند. از دریل، برای ایجاد حفره و سوراخ­هایی با اندازه­های مختلف استفاده می­شود.

ماشین تراش و فرز: از دستگاه های تراش و فلز برای برش، تراشیدن چوب و فلز، شکل­دهی و ترکیب قطعات فلزی استفاده می شود.

اره های برقی: این اره­ها قابل حمل است که برای پروژه های صنعتی استفاده می‌شود. از این اره­ها، برای برش سریع و آسان چوب، پلاستیک، فلز و سایر مواد مانند کاشی و آجر استفاده می‌شود.

بلوور: بلوور دستگاهی است که با آن گرد ­و ­غبار و خرده­ چوب‌هایی که در محل کار وجود دارد را تمیز می­کنیم.

 

 

3- ابزارآلات صنعتی بنزینی

امروزه علی‌رغم وجود برق در بسیاری از نقاط، هنوز در بعضی از مکان‌ها مانند تعدادی از روستاها، جنگل‌ها، مزارع و... به برق دسترسی نداریم به همین دلیل در این مکان­ها برای انجام بسیاری از کارها عموما از ابزار­های بنزینی استفاده می‌کنیم.

ژنراتور بنزینی: این ژنراتور وسیله­ای است که انرژی­ بنزین را به انرژی الکتریکی (یا همان برق) تبدیل می‌کند و از این برق تولیدی برای روشنایی،گرمایش و ... استفاده می‌شود.

علف­زن بنزینی: از علف­زن بنزینی برای تراشیدن و هرس کردن علف‌های هرز استفاده می‌شود.

اره بنزینی: از این اره که با بنزین کار می‌کند برای بریدن الوار­های چوبی استفاده می‌شود.

 

با ثبت نام در فروشگاه آنلاین انتاکالا، به جمع تامین کنندگان انتاکالا بپیوندید.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ دی ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۳۸:۲۷ ] [ منفرد ] [ نظرات (0) ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

خریداران و تامین‌کنندگان اقلام صنعتی به کمک انتاکالا، می‌توانند در فضایی معتبر و پیشرفته با یکدیگر داد و ستد کنند و به بازاری به وسعت ایران، دسترسی داشته باشند. تنوع روش‌های پرداخت در انتاکالا، مشکل نقدینگی شرکت‌ها و خریداران را برطرف کرده است تا روند فعالیت هیچ‌کدام از کارخانه‌ها و شرکت‌ها متوقف نشود. انتاکالا علاوه بر خریداران، خدمات گوناگونی را هم برای عرضه‌کنندگان و تولیدکنندگان کالای صنعتی در نظر گرفته است. تامین‌کنندگان کالاهای صنعتی، می‌توانند بدون صرف هزینه، فروشگاهی اختصاصی و پیشرفته در انتاکالا در اختیار داشته باشند؛ فروشگاهی که به دلیل مخاطبان زیاد انتاکالا، محصولات را به خریداران بیشتری معرفی می‌کند. اعتبار و شفافیت در بازار کالاهای صنعتی برای ما بسیار مهم است. در همین راستا تلاش می‌کنیم تا اعتبار و سلامت بازار را افزایش دهیم از این رو طبق سیاست‌های انتاکالا، فقط صاحبان برند، تولیدکنندگان، واردکنندگان و نمایندگان رسمی برندها می‌توانند در این فروشگاه کالای خود را به‌فروش برسانند.
نویسندگان
لینک دوستان
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پیوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
موضوعات وب
امکانات وب