بازار آنلاين كالاهاي صنعتي

بازار آنلاين كالاهاي صنعتي
 

كاربرد انواع مواد معدني اوليه در صنعت

رشد و رونق اقتصادي امروزه در بسياري از كشورهاي توسعه‌يافته و يا در حال توسعه وابسته به مواد اوليه خام و معدني مختلفي بوده و در اين راستا، اقتصادهاي كوچك و بزرگ جهان جهت تامين اين منابع اقدام به استخراج آنها از انواع معادن موجود در كشور و يا واردات آنها مي‌كنند. وجود منابع طبيعي و مواد معدني مختلف در هر كشوري جزء ثروت‌هاي ملي آن محسوب شده و دولت‌هاي مختلف جهت بهره‌برداري بهينه از آنها در صنعت و يا صادرات آنها برنامه‌ريزي‌هاي كوتاه‌مدت و يا درازمدت انجام مي‌دهند.

كشور ايران به عنوان يكي از غني‌ترين كشورها از نظر دارا بودن منابع طبيعي مانند انواع فلزات و سوخت‌هاي فسيلي در دهه‌هاي گذشته درآمد بسيار بالايي از استخراج و فروش اين مواد خام معدني داشته و اگرچه صادرات اين مواد معدني اوليه موجب ارزآوري بسيار زيادي براي كشور مي‌شود اما، در چند سال اخير و به دليل شرايط سخت اقتصادي كشور، صنعتگران و توليدكنندگان بسياري اقدام به راه‌اندازي كارگاه‌ها و كارخانه‌جات توليدي در داخل كشور نموده اند تا با استفاده از ثروت‌هاي ملي و منابع معدني موجود، كالاهاي اساسي و مورد نياز كشور در داخل ساخته شود.

به دليل اهميت مواد معدني و كاربرد آنها در صنعت به عنوان ماده اوليه، شناخت و ارزيابي دقيق ويژگي‌هاي آنها مي‌تواند براي صنعتگران، صاحبان كسب‌وكارهاي توليدي، صنايع مختلف وابسته به اين مواد معدني و بسياري از توليدي‌ها و كارخانه‌جات صنعتي سودمند بوده و به همين دليل در اين نوشتار توضيحاتي درباره انواع مواد معدني و كاربردهاي آنها در صنايع مختلف و همچنين تامين كنندگان تجهيزات صنعتي ساخته‌شده از اين مواد ارائه شده است.

 

انواع مواد معدني

مواد معدني مختلف كاربردهاي گسترده و حياتي‌اي براي صنعت و توليد انواع كالاهاي مصرفي دارند. اين مواد عمدتا داراي دسته‌بندي‌هاي مختلفي بر اساس نوع، كاربرد و ويژگي‌هاي خود هستند كه در ادامه به تعدادي از آنها اشاره شده است.

  • فلزات

هزاران سال است كه از فلزات به دليل استحكام و چكش‌خواري آنها در صنعت و ساخت انواع تجهيزات و وسايل استفاده مي‌شود. در بسياري از متون كهن از تلاش كيمياگران براي تبديل مس به طلا سخن به ميان آمده است. همچنين تاريخ كشورها مملو از متوني است كه به انواع شمشير، رزه، نيزه و ساير وسايل جنگي ساخته‌شده با فلزات اشاره شده است. اين امر نشان‌دهنده قدمت استفاده از فلزات براي امور مختلف زندگي روزمره پيشينيان ما است.

امروزه با گسترش فعاليت‌هاي صنعتي، نوآوري در روش‌هاي استخراج معادن و همچنين تركيب آلياژهاي مختلف و به‌دست‌آوردن فلزي جديد با استحكام و ويژگي‌هاي بهتر، اين مواد اوليه ارزشمند نقش پررنگ‌تري در صنايع خودروسازي، ساخت هواپيما، انواع جنگ‌افزار، وسايل خانگي، ساختمان‌سازي، تزئيني و زيورآلات، ساخت ظروف آشپزخانه و ... به طور گسترده ايفا كرده و تامين و استخراج آنها از معادن مختلف يا واردات آنها يكي از مهمترين بخش‌هاي چرخه توليد است. از فلزات مهم در صنعت مي‌توان به آهن، مس، روي، سرب، جيوه، قلع، آلومينيوم، نيكل و ... اشاره كرد. همچنين فلزات ويژه‌اي مانند طلا و نقره نيز از ديرباز به عنوان ثروت و سرمايه دولت‌ها شناخته شده و بسياري از روابط سياسي، تجاري و حتي نبردهاي نظامي براي به دست آوردن آنها صورت گرفته است.

 

  • سوخت‌هاي فسيلي

در قرن هجدهم و با انقلاب صنعتي، نياز به سوزاندن انواع سوخت‌هاي فسيلي بيشتر از استفاده صرف براي روشنايي در چراغ‌هاي قديمي نمود يافت. با اخراع ماشين بخار و نياز به سوخت، استخراج زغال ‌سنگ و نياز مبرم به آن براي حركت‌دادن لكوموتيوها بيشتر و بيشتر شد و تا پيش از استخراج نفت به عنوان سوخت اصلي براي پيشرانه‌هاي قطارها مصرف مي‌شد. پس از كشف خواص نفت و فرآوري و پالايش آن در برج‌هاي تقطير و استفاده‌هاي پرشماري كه داشت، رفته رفته مصرف زغال‌سنگ كاهش يافت و سوخت‌هايي مانند نفت، بنزين، گازوييل و مازوت جايگزين آن شد. امروزه نيز با كشف و استخراج گاز طبيعي به عنوان سوخت تا حد بسيار زيادي از مصرف ساير فرآورده‌هاي نفتي كم شده است.

مصرف نفت، گاز و فرآورده‌هاي پالايشي آنها به حدي است كه امروزه نفت را طلاي سياه ناميده و حتي در قرن نوزدهم و بيستم جنگ‌هاي مختلفي براي به‌دست‌آوردن آن بين دولت‌هاي مختلف در گرفت. از فرآورده‌هاي مختلف نفتي علاوه بر سوختن در ساخت پلاستيك، محصولات پتروشيمي، مواد غذايي، محصولات آرايشي و بهداشتي، توليد قير و ... نيز استفاده مي‌شود.

علاوه بر موارد موجود در دسته‌هاي فوق، مي‌توان به معادن آهك، انواع سنگ‌هاي آذرين، شن و ماسه، رس و بنتونيت، پرليت و زئوليت اشاره كرد كه براي مصارف گوناگون ساختماني و صنعتي استخراج مي‌شوند.

 

انواع كاربرد مواد اوليه معدني در صنايع مختلف

همان طور كه اشاره شد، بسياري از فرآيندهاي صنعتي امروزه بدون مواد معدني اوليه انجام نخواهد شد. استفاده از نفت و محصولات پتروشيمي، سوخت‌هاي مختلف براي نيروگاه‌ها، خودروها، وسايل گرمايشي و انواع كارگاه‌ها و كارخانه‌جات صنعتي، استفاده از انواع فلزات مختلف و همچنين كاني‌ها و سنگ‌هاي نما و تزئيني تا حدي است كه به دليل وجود اين منابع و معادن در هر كشوري مي‌توان با استخراج توسط تامين كنندگان انواع مواد معدني و صادرات آنها درآمدهاي هنگفتي كسب كرد.

به اين منظور، دانش انواع كاربرد مواد اوليه معدني در صنايع مختلف و در چرخه توليد مي‌تواند براي ساخت بهترين تجهيزات  و ماشين‌آلات ياري‌رسان بوده و شناخت مواد تشكيل دهنده، جنس و دوام ابزار آلات صنعتي وابسته به شناخت مواد معدني تشكيل‌دهنده آن است. تامين كنندگان كالاهاي صنعتي امروزه روش‌هاي مختلفي را براي فروش محصولات خود تعبيه كرده اند كه از جمله آنها مي‌توان به فروش آنلاين تجهيزات صنعتي اشاره كرد.

 

تامين كنندگان انواع مواد معدني

با توجه به موارد فوق، دانش نحوه استفاده از انواع ابزار آلات صنعتي نيازمند داشتن اطلاعات جامعي درباره مواد معدني و آلي تشكيل‌دهنده اين تجهيزات است. يكي از روش‌هاي اطلاع‌رساني و معرفي كاربرد انواع مواد اوليه در صنعت، استفاده از اينترنت و فروش برخط است كه مي‌توان در قالب صفحات وب‌سايت‌هاي اينترنتي اطلاعات جامعي براي هر محصول به مشتريان ارائه كرد. فروشگاه كالاهاي صنعتي امروزه صرفا به صورت فيزيكي و در بازار قرار نداشته و به دليل صرفه‌جويي در زمان، انرژي و هزينه مي‌توان به سادگي از طريق اينترنت تجهيزات صنعتي مورد نياز خود را تهيه كرد.

انتاكالا با بهره‌گيري از فناوري روز دنيا بستري امن براي خريد و فروش انواع كالاها و ابزارآلات صنعتي فراهم كرده و مي‌توان با خيالي راحت جهت تهيه انواع تجهيزات و ملزومات صنعتي اصل از تامين كنندگان از طريق اين وب‌سايت اينترنتي اقدام كرد.

 

جاي شما در انتاكالا خالي است! همين حالا در سايت ثبت‌نام كنيد و به جمع تامين كنندگان انتاكالا بپيونديد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۵۱:۳۸ ] [ منفرد ] [ نظرات (0) ]

 

خريد آنلاين تجهيزات صنعتي

با توسعه و پيشرفت دانش فني و مهندسي در تمامي جنبه‌هاي مورد نياز صنعت، امروزه كشورهاي مختلفي گام در راه شكوفايي اقتصادي و رونق توليد برداشته و در اين مسير، يكي از مهمترين معيارهاي رسيدن به اهداف كوتاه‌مدت يا بلندمدت هر اقتصادي، توليد و يا استفاده بهينه از تجهيزات و ابزار آلات صنعتي است. امروزه تامين كنندگان انواع ابزار صنعتي و تجهيزات و ملزومات وابسته با دانش روز و طراحي خلاقانه، بازارهاي هدف بسيار بزرگتري نسبت به دهه‌هاي گذشته داشته و اقدام به صادرات محصولات خود كرده اند. نظر به افزايش تبادلات انواع كالاهاي صنعتي و كاربرد روزافزون اين تجهيزات در صنايع مختلف، اطلاع از اجزا، نحوه كاركرد، قيمت، عمر مفيد و ساير جنبه‌اي يك ابزار صنعتي خوب يكي از ملزومات استفاده بهينه از آن در جهت افزايش توليد است.

نظر به اهميت دانش استفاده از انواع اين تجهيزات صنعتي، امروزه بسياري از شركت‌ها، تامين كنندگان و كارخانه‌جات بزرگ و كوچك توليدكننده اين محصولات صنعتي در سرتاسر جهان از جمله ايران، تجهيزات و ابزار آلات توليدي خود را به همراه اطلاعاتي جامع، مفيد و كلي به بازار مصرف عرضه مي‌كنند. همچنين با توجه به رشد تقاضا براي خريد و استفاده از انواع اين تجهيزات، مي‌توان آنها را امروزه علاوه بر خريد سنتي با حضور فيزيكي در بازار فروش آنها، توسط فروشگاه آنلاين كالاهاي صنعتي نيز خريداري نمود. در اين نوشتار توضيحاتي درباره انواع تجهيزات صنعتي، سريع‌ترين روش خريد برخط و اينترنتي آنها و همچنين عضويت و ثبت نام در وبگاه‌هاي اينترنتي فروشنده اين تجهيزات از جمله انتاكالا ارائه شده است.

 

 

انواع تجهيزات صنعتي

با توجه به موارد فوق مي‌توان تجهيزات صنعتي را براي بالا بردن سرعت و دقت انجام هر فرآيند صنعتي‌اي لازم و ضروري دانست. به اين منظور، معرفي انواع تجهيزات صنعتي و بررسي امكان ارزيابي، مقايسه و خريد آنلاين اين ابزار آلات بسيار مهم بوده و در ادامه به طور مختصر تعدادي از دسته‌بندي‌هاي تجهيزات صنعتي معرفي شده اند.

·        ابزار برقي

همان طور كه از نام اين دسته از ابزارآلات پيداست، به‌كارگيري آنها توسط اتصال به جريان برق صورت مي‌گيرد. اين دسته از ابزار آلات يكي از پركاربردترين انواع تجهيزات صنعتي بوده و شامل گروه‌هاي مختلفي جهت سوراخ‌كاري، برش و تراش، پانچ، لحيم‌كاري، تراز و ... مي‌شوند. از تجهيزات پركاربرد و شناخته‌شده اين دسته مي‌توان به انواع دريل، پيكور، سنگ فرز، هويه، اره ماشيني و ... اشاره كرد.

·        ابزار دستي

اين دسته از تجهيزات جزء ابزار پركاربرد دستي بوده و جهت استفاده به صورت پي‌درپي توسط كارگران، تكنسين‌ها و صنعت‌گران ساخته مي‌شوند. استفاده از اين ابزار نيازي به مصرف انرژي ندارد و به عبارتي دم دستي بوده و با استفاده از قوانين فيزيكي مي‌توان آنها را به كار برد. از جمله ابزار آلات پركاربرد در اين دسته مي‌توان به انواع آچار، پتك و ديلم، انواع انبر، متر، قلم و چكش و ... اشاره كرد.

·        ابزار بادي و بنزيني

استفاده از ابزارهاي اين دسته نيازمند اتصال به پمپ باد يا مصرف سوخت مانند بنزين يا گازوييل است. از انواع ابزار بادي در اين دسته مي‌توان به پمپ‌هاي بادي و كمپرسورها، انواع پرچ‌كن، بكس‌هاي بادي، انواع پيكور بادي و پيستوله‌هاي رنگ اشاره كرد. همچنين از انواع ابزار بنزيني و گازوييلي مي‌توان به اره‌هاي زنجيري، انواع ژنراتور، حاشيه‌زن‌ها و چمن‌زن‌ها اشاره كرد.

خريد ابزار آلات همواره يكي از دغدغه‌هاي صنعتگران و صاحبان كسب‌وكارهاي توليدي و يا نهادهاي دولتي و خصوصي مختلف بوده است. با دقت در برندها، نوع ابزار، تامين كنندگان، كاركرد وسيله و بودجه موجود براي تهيه آن مي‌توان تجهيزاتي كارا و ارزان و در عين حال با دوام و طول عمر بالا خريداري كرد.


سريعترين روش خريد تجهيزات صنعتي

تهيه ابزارآلات صنعتي باكيفيت و كارآمد و در عين حال ارزان و به‌صرفه نيازمند صرف زمان و هزينه زيادي بوده و اگرچه برندهاي مشهوري امروزه در زمينه توليد و عرضه اين تجهيزات فعاليت مي‌كنند، اما اطلاع از نحوه كاركرد هر كدام از ابزارآلات و بهترين ابزار توليدشده توسط هر برند نيازمند صرف زمان، انرژي و هزينه زيادي است. به علاوه، حضور افراد و نمايندگان شركت‌ها و سازمان‌هاي مختلف يا صاحبان كارگاه‌هاي صنعتي و كسب‌وكارهاي كوچك و بزرگ در بازار فروش اين ابزارآلات موجب بروز انواع آلودگي‌ها و ترافيك شهري و اتلاف انرژي مي‌شود.

امروزه با پيشرفت فنآوري مي‌توان ابزار آلات و تجهيزات صنعتي را از فروشگاه‌هاي اينترنتي و انواع فروشگاه آنلاين كالاهاي صنعتي به صورت برخط و با كمترين هزينه زماني و مالي خريداري كرد. اين روش در واقع به دليل سرعت و دقت بالايي كه دارد رفته‌رفته در حال جايگزيني با روش‌هاي سنتي حضوري است و داراي بازاري به مراتب پرفروش‌تر، پوياتر و با تنوع بيشتر است.

 

عضويت و ثبت نام تجهيزات صنعتي

همان طور كه اشاره شد مي‌توان با استفاده از فناوري‌هاي نوين، انواع تجهيزات صنعتي را به صورت آنلاين خريداري كرد. وب‌سايت‌هاي متعددي امروزه در كشورهاي مختلف جهان از جمله ايران وجود دارند كه از تامين كنندگان و توليدكنندگان اين تجهيزات صنعتي انواع ابزارآلات را خريداري كرده و يا با آنها همكاري كرده و با قراردادن اين محصولات در صفحات مختلف و دسته‌بندي‌هايي مجزا در سايت خود اقدام به فروش اينترنتي آنها مي‌كنند. جهت تهيه و خريد اينترنتي اين ابزارآلات كافيست با عضويت در اين وب‌سايت‌ها و انجام مراحل خريد اينترنتي و ورود به صفحه پرداخت، سفارش خود را كامل نموده و در زمان مشخص در كارگاه صنعتي خود آنها را تحويل بگيريد.

 

 

انتاكالا فروشگاه آنلاين تجهيزات صنعتي

با توجه به موارد فوق، يكي از پرطرفدارترين روش‌هاي تهيه انواع تجهيزات صنعتي خريد اينترنتي بوده و انواع فروشگاه آنلاين كالاهاي صنعتي امروزه در كشورمان اقدام به عرضه اين محصولات نموده اند. خريد اينترنتي علاوه بر سرعت و دقت بالا و كاهش آلودگي‌هاي مرتبط با ترافيك و ازدحام شهري، داراي مزايايي از جمله فراهم‌آوردن امكان ارزيابي دقيق و جزء‌به‌جزء ابزارآلات، امكان مقايسه ويژگي‌ها و قيمت هر محصول با ديگري و همچنين بررسي اعتبار و گارانتي انواع اين تجهيزات است.

انتاكالا فروشگاه اينترنتي تامين انواع تجهيزات و ملزومات صنعتي و بستري مطمئن براي بررسي، ارزيابي، مقايسه و خريد انواع محصولات مختلف در اين دسته است. در وبگاه اينترنتي انتاكالا با استفاده از فنآوري روز، دسته‌بندي گسترده‌اي از انواع كالاها و ملزومات صنعتي با جزئيات مرتبط با آنها فراهم شده اند و مي‌توان به صورت برخط و با اطمينان خاطر و بيشترين دقت و سرعت اقدام به خريد و فروش ابزارآلات اصل و درجه يك نمود.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۳۱:۵۰ ] [ منفرد ] [ نظرات (0) ]

 

خريد تجهيزات ايمني

تجهيزات ايمني فردي و كارگاهي از ابزار ضروري براي حفظ سلامت و ايمني كاركنان در فضاهاي كاري و صنعتي به‌شمار مي‌آيند؛ از اين‌رو استفاده از لباس و تجهيزات ايمني امري الزامي براي كارگران خواهد بود. در واقع هر فردي در محيط‌هاي كارگاهي و ساختماني همواره در معرض خطرات مختلف قرار دارد و كارفرمايان جهت فراهم آوردن شرايط ايمني كاركنان و آسودگي خيال، ملزم به خريد انواع تجهيزات ايمني چون كلاه ايمني، كفش ايمني، لباس‌هاي ضد گاز و ضد اسيد، كفش كار، دستكش، عينك ايمني، ماسك و ... را از تامين كنندگان تجهيزات ايمني هستند. به‌كارگيري تجهيزات و لباس ايمني در محيط‌هاي كاري و صنعتي از استانداردهاي كارگاه‌ها محسوب مي‌شود كه رعايت آن براي جلوگيري از آسيب‌هاي ناشي از خطرات احتمالي بسيار حائز اهميت خواهد بود. در حال حاضر شركت‌هاي مختلفي در زمينه تامين تجهيزات حفاظت فردي از برندهاي معتبر سراسر جهان مشغول فعاليت هستند كه كارفرمايان، مي‌توانند به فروشگاه آنلاين تامين كننده تجهيزات ايمني از قبيل انتاكالا مراجعه كرده و نسبت به خريد آنلاين تجهيزات ايمني با كيفيت عالي و قيمت مقرون به‌صرفه اقدام كنند.

در اينجا تلاش خواهيم كرد تا راهنماي كامل و جامعي در ارتباط با انواع تجهيزات ايمني و خريد آنلاين از بهترين تامين كننده تجهيزات ايمني در اختيارتان قرار دهيم؛ بنابراين توصيه مي‌كنيم مطالعه اين مطلب را از دست ندهيد.

فروشگاه آنلاين تجهيزات ايمني

امروزه شركت‌هاي معتبري در سراسر دنيا در حوزه توليد انواع لباس و تجهيزات ايمني مطابق با استانداردهاي روز دنيا فعاليت دارند. شركت‌هاي توليدي انواع تجهيزات ايمني فردي و كارگاهي از قبيل كلاه ايمني، عينك ايمني، كفش كار، ماسك تنفسي فيلتردار، دستكش ايمني، گوشي ايمني (محافظ گوش)، لباس كار، لباس ضد گاز و ضد اسيد، پوتين ايمني و ... را به منظور حفظ سلامت و ايمني افراد در محيط‌هاي كارگاهي و صنعتي توليد و به بازار ابزار آلات و تجهيزات صنعتي عرضه مي‌كنند. حال شركت‌هاي گوناگون انواع تجهيزات ايمني برندهاي معتبر و خوشنام دنيا را از طريق فروشگاه آنلاين در اختيار متقاضيان قرار مي‌دهند؛ بنابراين كارفرمايان براي تامين ايمني كاركنان در فضاي كار، مي‌توانند به فروشگاه آنلاين تجهيزات ايمني از قبيل انتاكالا مراجعه كرده و به ثبت خريد اينترنتي انواع تجهيزات حفاظت ايمني فردي و كارگاهي اقدام كنند. به‌طور كلي فروشگاه آنلاين كالاهاي صنعتي بستري ايمن و مطمئن را براي مشتريان فراهم كرده است تا بتوانند به راحتي با مشخصات و قابليت‌هاي تجهيزات ايمني آشنا شده و بهترين ابزار حفاظت فردي را با توجه به نيازشان و نوع كاربري خريداري كنند.

بهترين تامين كننده تجهيزات ايمني

در حال حاضر شركت‌هاي گوناگوني در سراسر جهان در زمينه توليد و عرضه انواع تجهيزات ايمني فردي و كارگاهي مشغول فعاليت هستند كه انواع محصولات را بر اساس استانداردهاي روز دنيا با تكنولوژي‌هاي پيشرفته روانه بازار ابزار و تجهيزات ايمني مي‌كنند. انتاكالا از برترين تامين كنندگان تجهيزات ايمني كشور شناخته مي‌شود كه انواع لباس و تجهيزات ايمني را از برندهاي مطرح داخلي و خارجي به فروش مي‌رساند. در حقيقت انتاكالا به عنوان اولين بستر تامين اقلام صنعتي كشور محسوب مي‌شود كه در زمينه توزيع و فروش كالاهاي استاندارد كارگاهي، تجهيزات حفاظت فردي، آتش نشاني و هشدار دهنده‌هاي ترافيكي فعاليت دارد. اين مجموعه به عنوان بهترين تامين كننده تجهيزات ايمني، اقلام ايمني فردي زير را در دسترس متقاضيان قرار مي‌دهد:

-         كلاه ايمني

-         عينك ايمني

-         گوش‌گير

-         ماسك و دستگاه تنفسي

-         دستكش ايمني

-         لباس كار

-         كمربند ايمني

-         كفش كار

-         محافظ صورت

-         تجهيزات كار در ارتفاع

لازم به ذكر است كه هر كدام از اين تجهيزات ايمني فردي به انواع مختلفي تقسيم مي‌شوند كه در جنس، شكل و كاربرد با يكديگر تفاوت دارند. به عنوان مثال لباس كار به دسته‌هايي چون لباس مقاوم در برابر مواد شيميايي، لباس عايق برق، لباس مقاوم در برابر حريق، لباس ضد گاز و ... تقسيم مي‌شود؛ بنابراين اگر به دنبال تامين تجهيزات حفاظت فردي و استاندارد كارگاهي هستيد، مي‌توانيد به بازار آنلاين كالاهاي صنعتي انتاكالا به عنوان يكي از بهترين تامين كنندگان تجهيزات ايمني در برابر خطرات احتمالي چون آتش، مواد شيميايي، برق و ... مراجعه كنيد.

خريد آنلاين تجهيزات ايمني

بدون ترديد تامين لباس و تجهيزات ايمني فردي و كارگاهي براي محيط‌هاي كاري و صنعتي الزامي است؛ زيرا كاركنان در چنين مكان‌هايي همواره در معرض خطرات احتمالي قرار دارند كه استفاده از تجهيزات ايمني، مي‌تواند از بروز حادثه و آسيب ديدن افراد تا حد زيادي جلوگيري كند. در حال حاضر برندهاي معتبر بيشماري در جهان بر اساس استانداردهاي بين‌المللي در زمينه طراحي و توليد انواع تجهيزات حفاظتي مشغول فعاليت هستند كه محصولات خود را از طريق شركت‌هاي واسطه به دنيا معرفي مي‌كنند. انتاكالا به عنوان بازار آنلاين كالاهاي صنعتي كشور و از بهترين تامين كنندگان تجهيزات ايمني به‌شمار مي‌آيد كه انواع محصولات حفاظت فردي از قبيل كلاه ايمني، عينك ايمني، كفش كار، لباس كار، دستكش ايمني، ماسك، كمربند ايمني و ... را با كيفيت فوق‌العاده و قيمت مناسب از طريق فروشگاه آنلاين در اختيار متقاضيان قرار مي‌دهد. اين شركت به عنوان مرجع تخصصي در زمينه خريد و فروش لباس و تجهيزات ايمني فردي- گروهي فعاليت دارد كه اين امكان را براي متقاضيان فراهم كرده تا بتوانند با مراجعه به صفحه اصلي محصول از اطلاعات و قيمت آن مطلع شده و در صورت تمايل به ثبت سفارش اينترنتي اقدام كنند. اين مجموعه محصول خريداري شده توسط مشتريان را در سريع‌ترين زمان ممكن به اقصي نقاط كشور ارسال مي‌كند؛ بنابراين اگر به دنبال تامين تجهيزات ايمني و حفاظتي كارگاه هستيد، فروشگاه آنلاين كالاهاي صنعتي انتاكالا به عنوان مجري توزيع و فروش انواع تجهيزات ايمني انتخاب مناسبي برايتان خواهد بود.

راهنماي خريد آنلاين تجهيزات ايمني فردي

انتاكالا با فراهم آوردن بستري امن براي خريد و فروش آنلاين كالاهاي صنعتي، اين امكان را براي مشتريان فراهم كرده است تا بتوانند به راحتي با ثبت نام در سايت، انواع تجهيزات حفاظت فردي را معامله كنند. حال متقاضيان خريد تجهيزات ايمني بايد در هنگام انتخاب و خريد محصول به فاكتورهاي زير توجه كنند:

-         تناسب تجهيزات با محيط كاري

-         مطابقت تجهيزات با استانداردها

-         سهولت كاربري

-         نداشتن اثرات جانبي

بنابراين چنانچه به دنبال تهيه و خريد انواع تجهيزات ايمني هستيد، پيشنهاد مي‌كنيم كالاهاي حفاظتي را متناسب با محيط كار و نيازتان از تامين كنندگان معتبر تجهيزات ايمني چون انتاكالا تهيه كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۱۲:۲۱ ] [ منفرد ] [ نظرات (0) ]

 

بزرگترين تامين كننده تجهيزات و ابزار آلات صنعتي

بهترين برندهاي تامين‌كننده شيرآلات صنعتي

انواع شيرآلات صنعتي نقش اساسي در تكميل فرايند صنايع مختلف برعهده دارند. شيرهاي صنعتي در انواع و اقسام مدل‌ها توسط شركت‌هاي توليدي طراحي و به بازار عرضه مي‌شوند كه از بهترين برندهاي تامين‌كننده شيرآلات صنعتي ايراني و خارجي، مي‌توان به صنايع هفتم تير، ميراب، فاراب، مكانيك آب، TYS، Emeron، JC، BEL و ... اشاره كرد. حال شركت‌هاي بسياري به عنوان تامين‌كننده و وارد‌كننده شيرآلات، اتصالات و تجهيزات صنعتي با كيفيت بالا و قيمت مقرون به‌صرفه مشغول فعاليت هستند كه امكان خريد آنلاين شيرآلات صنعتي را براي متقاضيان فراهم كرده‌اند؛ از اين‌رو اگر به دنبال خريد آنلاين انواع شيرآلات صنعتي هستيد، توصيه مي‌كنيم به مراكز معتبر و مجاز فروش ابزارآلات و محصولات صنعتي مراجعه كنيد.

 


انتاكالا؛ تامين‌كننده انواع شيرآلات صنعتي

همواره فعالان صنايع به دنبال بهترين برند شيرآلات با قيمت مناسب هستند و سعي دارند تا انواع شيرآلات صنعتي و تجهيزات را از برندهاي معتبر و فروشنده‌هاي مجاز با تضمين اصالت كالا و خدمات پس از فروش تهيه كنند. انتاكالا به عنوان يكي از معتبرترين فروشگاه‌هاي تخصصي تامين و عرضه شيرآلات، اتصالات و تجهيزات صنعت پايپينگ به ويژه صنايع آب و فاضلاب، نفت، گاز، پتروشيمي و ... به‌حساب مي‌آيد كه كليه خدمات مربوط به خريد آنلاين انواع شيرآلات صنعتي از قبيل مشاوره رايگان قبل از ثبت سفارش، ارائه بهترين برند شيرآلات، گارانتي، خدمات پس از فروش، تنوع روش‌هاي پرداخت و ارسال محصول به سراسر كشور را به مشتريان ارائه مي‌دهد؛ از اين‌رو فعالان صنايع مختلف كه به دنبال خريد آنلاين شيرآلات هستند، مي‌توانند با مراجعه به فروشگاه تخصصي انتاكالا به ثبت سفارش اقدام كرده و محصول را با بالاترين كيفيت و مناسب‌ترين قيمت در سريع‌ترين زمان ممكن تحويل بگيرند.

تامين كنندگان انواع جك روغني در ايران

با توجه به توسعه صنعت در چند دهه اخير و نياز روزافزون به جابه‌جايي‌هاي درون كارگاهي استفاده از انواع بالابرها، جك‌هاي هيدروليكي براي ماشين‌آلات سنگين و ...، توليدي‌هاي مختلفي در ايران و همچنين شركت‌هاي وارداتي اقدام به طراحي و ساخت و خريد انواع جك هيدروليكي كرده‌اند كه از ميان آنها مي‌توان به جك‌ايران، نووا و اكتيو اشاره كرد. تامين كنندگان ابزار آلات صنعتي و كارخانه‌هاي توليدي ابزار صنعتي سبك و سنگين نيازمند استفاده از انواع جك‌هاي روغني و صنعتي هستند و مي‌توانند از محصولات مختلف جك روغني داخلي و خارجي موجود در بازار با توجه به نوع كاربردشان اقدام به سفارش و خريد انواع جك روغني بكنند.

 

 

بهترين برند درزگير در بازار ايران

در حال حاضر انواع درزگير توسط شركت‌هاي مختلف توليد و روانه بازار ايران مي‌شوند كه هر كدام كاربرد خاصي در صنايع مختلف دارند. از بهترين و پرفروش‌ترين درزگيرهاي ساخت داخل در بازار ايران، مي‌توان به محصولات برند معتبر كاسپين اشاره كرد كه از كيفيت ساخت و خصوصيات مكانيكي منحصر به‌فردي برخوردار هستند. انواع درزگير صنعتي كاسپين (Caspian) به صورت چسب و خمير با فرمولاسيون خاص توليد مي‌شوند و براي مصارفي از قبيل اتصال فلز، پلاستيك، شيشه، كاشي، سراميك و چيني، لوله‌ و مصالح در صنايعي چون ساختمان‌سازي، خودروسازي و ... كاربرد دارند. اغلب فعالان صنعت به دنبال خريد آنلاين درزگير صنعتي با كيفيت عالي و قيمت مقرون به‌صرفه هستند؛ از اين‌رو شركت‌هاي مختلفي در زمينه عرضه ابزارآلات و محصولات صنعتي به صورت اينترنتي مشغول فعاليت هستند و خدمات لازم را به متقاضيان ارائه مي‌دهند.

 

 

جاي شما در انتاكالا خالي است! همين حالا در سايت ثبت‌نام كنيد و به جمع تامين كنندگان انتاكالا بپيونديد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۱۰:۰۹ ] [ منفرد ] [ نظرات (0) ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

خريداران و تامين‌كنندگان اقلام صنعتي به كمك انتاكالا، مي‌توانند در فضايي معتبر و پيشرفته با يكديگر داد و ستد كنند و به بازاري به وسعت ايران، دسترسي داشته باشند. تنوع روش‌هاي پرداخت در انتاكالا، مشكل نقدينگي شركت‌ها و خريداران را برطرف كرده است تا روند فعاليت هيچ‌كدام از كارخانه‌ها و شركت‌ها متوقف نشود. انتاكالا علاوه بر خريداران، خدمات گوناگوني را هم براي عرضه‌كنندگان و توليدكنندگان كالاي صنعتي در نظر گرفته است. تامين‌كنندگان كالاهاي صنعتي، مي‌توانند بدون صرف هزينه، فروشگاهي اختصاصي و پيشرفته در انتاكالا در اختيار داشته باشند؛ فروشگاهي كه به دليل مخاطبان زياد انتاكالا، محصولات را به خريداران بيشتري معرفي مي‌كند. اعتبار و شفافيت در بازار كالاهاي صنعتي براي ما بسيار مهم است. در همين راستا تلاش مي‌كنيم تا اعتبار و سلامت بازار را افزايش دهيم از اين رو طبق سياست‌هاي انتاكالا، فقط صاحبان برند، توليدكنندگان، واردكنندگان و نمايندگان رسمي برندها مي‌توانند در اين فروشگاه كالاي خود را به‌فروش برسانند.
نويسندگان
لینک دوستان
نظرسنجی
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
موضوعات وب
امکانات وب