بازار آنلاين كالاهاي صنعتي

بازار آنلاين كالاهاي صنعتي
 

 
 
ويژگي انواع بالابر و آسانسورها
 

ساختمان‌سازي به جزئيات زيادي نياز دارد و ممكن است ماه‌ها يا سال‌ها طول بكشد تا يك ساختمان تكميل شود. بخش مهمي از فرآيند ساخت‌وساز، اطمينان از انتخاب طرح سازه و مصالح مناسب است. علاوه بر آن هنگام ساختن آپارتمان‌هاي چندطبقه، بايد به نحوه دسترسي افراد به هر طبقه فكر كنيد. داشتن پله براي ساختمان‌ها طبيعي هستند، اما نصب آسانسور بسيار مهم است، زيرا سريع‌تر و راحت‌تر بوده و براي افراد داراي معلوليت و محدوديت‌هاي حركتي ضروري است. قبل از خريد آنلاين آسانسور از تامين كنندگان صنعتي لازم است در مورد آسانسور و بالابر و انواع آن‌ها نكاتي را بدانيد با ما همراه باشيد.

 

 

 

انواع آسانسور و بالابر
درگذشته، اكثر آسانسورها بايد از طريق موتورخانه متمركز كنترل مي‌شدند. امروزه آسانسورهايي وجود دارند كه به دليل داشتن مكانيزم ايمني داخلي نيازي به موتورخانه ندارند. چهار نوع آسانسور اصلي وجود دارد: هيدروليك، كششي، MRL و وكيوم.

 

1. آسانسور كششي دنده‌اي و بدون دنده يا گيرلس
اين آسانسورها خود به سه دسته مختلف تقسيم مي‌شوند:

 

آسانسور كششي
اين آسانسور داراي طناب‌هايي است كه از روي يك چرخ متصل به موتور الكتريكي كه در بالاي شفت قرار دارد عبور مي‌كند. وظيفه اصلي طناب‌ها بالا و پايين بردن اتاقك آسانسور است. مي‌توان از آن براي كاربردهاي متوسط ​​و بلند استفاده كرد و مي‌تواند بسيار سريع‌تر از آسانسورهاي هيدروليك حركت كند.

مانند ساير انواع آسانسور، اين سيستم از وزنه تعادلي استفاده مي‌كند كه وزن سرنشينان و اتاقك را از بين مي‌برد تا موتور كار آسان‌تري را براي جابجايي بار آسانسور داشته باشد.

 

آسانسور كششي دنده‌اي
آسانسور دنده‌اي از موتوري تشكيل‌شده است كه يك گيربكس به آن متصل است. وظيفه اصلي چرخ‌دنده‌ها تامين نيروي چرخي است كه طناب‌ها را به حركت درمي‌آورد. اين نوع آسانسور مي‌تواند تا سرعت 500 فوت(حدود 150 متر) در دقيقه حركت كند. حداكثر مسافتي كه مي‌تواند طي كند 250 فوت است.

 

آسانسور كششي گيرلس
آسانسورهاي گيرلس، دنده‌اي براي تنظيم سرعت ندارند. اين مسئله باعث مي‌شود آن‌ها بتوانند با سرعت 2000 فوت(حدود 600متر) در دقيقه حركت كرده و همچنين حداكثر 2000 فوت جابه‌جا شوند. آسانسورهاي گيرلس بهترين گزينه براي آسمان‌خراش‌ها محسوب مي‌شوند.

 

 

2.آسانسور هيدروليك
آسانسورهاي هيدروليك معمولا توسط يك پيستون در پايين پشتيباني مي‌شوند. هدف اين است كه اتاقك آسانسور را به سمت بالا فشار دهيد درحالي‌كه يك موتور الكتريكي سيال هيدروليك را به سمت پايين پيستون هدايت مي‌كند. وقتي زمان پايين آمدن آسانسور فرامي‌رسد، شير مايع هيدروليك را از پيستون آزاد مي‌كند. اين نوع آسانسور بيشتر در ساختمان‌هاي 2 تا 8 طبقه استفاده مي‌شود و تنها مي‌تواند با حداكثر سرعت 200 فوت(60 متر) در دقيقه حركت كند. در زير جزئيات بيشتر آسانسورهاي هيدروليك آورده شده است:

 

آسانسور هيدروليك طناب دار
در اين نوع از طناب و پيستون براي افزايش حركت اتاقك آسانسور استفاده مي‌شود. حداكثر مسافتي كه مي‌تواند طي كند حدود 60 فوت(18 متر) است.

 ادامه مطلب

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ ] [ ۱۲:۰۳:۵۵ ] [ منفرد ] [ نظرات (0) ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

خريداران و تامين‌كنندگان اقلام صنعتي به كمك انتاكالا، مي‌توانند در فضايي معتبر و پيشرفته با يكديگر داد و ستد كنند و به بازاري به وسعت ايران، دسترسي داشته باشند. تنوع روش‌هاي پرداخت در انتاكالا، مشكل نقدينگي شركت‌ها و خريداران را برطرف كرده است تا روند فعاليت هيچ‌كدام از كارخانه‌ها و شركت‌ها متوقف نشود. انتاكالا علاوه بر خريداران، خدمات گوناگوني را هم براي عرضه‌كنندگان و توليدكنندگان كالاي صنعتي در نظر گرفته است. تامين‌كنندگان كالاهاي صنعتي، مي‌توانند بدون صرف هزينه، فروشگاهي اختصاصي و پيشرفته در انتاكالا در اختيار داشته باشند؛ فروشگاهي كه به دليل مخاطبان زياد انتاكالا، محصولات را به خريداران بيشتري معرفي مي‌كند. اعتبار و شفافيت در بازار كالاهاي صنعتي براي ما بسيار مهم است. در همين راستا تلاش مي‌كنيم تا اعتبار و سلامت بازار را افزايش دهيم از اين رو طبق سياست‌هاي انتاكالا، فقط صاحبان برند، توليدكنندگان، واردكنندگان و نمايندگان رسمي برندها مي‌توانند در اين فروشگاه كالاي خود را به‌فروش برسانند.
نويسندگان
لینک دوستان
نظرسنجی
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
موضوعات وب
امکانات وب