Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  فروشندگان

بازار آنلاین کالاهای صنعتی
 

آشنايي با روش هاي مراقبت و نگهداري از بلبرينگ و رولبرينگ ها در حين كار


بلبرينگ ها نقش مهمي در حركت آزاد و بدون محدوديت قطعات يا اجزاي مكانيكي، از چرخ‌هاي ماشين گرفته تا اسكيت‌بردها و همچنين بسياري از موارد ديگر دارند. ياتاقان ها وزن بار را تحمل مي‌كنند و باعث شده تا اشيا بدون اصطكاك يا با اصطكاك بسيار كمتر حركت كنند. در دنياي بدون ياتاقان، قطعات متحرك مكانيكي دچار اختلال شده و به يكديگر مي‌چسبند. همچين مشكلي باعث مي‌شود تا ابزارهاي صنعتي براي حركت كردن عملكرد رواني نداشته باشند. به طور كلي، عمر بلبرينگ‌ها تحت تاثير عواملي همچون نوع بلبرينگ، ميزان تحمل بار و نحوه  نگهداري است. اگر از بلبرينگ به درستي نگهداري شود، مي‌توان مدت بيشتري از آن استفاده كرد و هزينه تعميرات را تا حدودي كاهش داد. با ما همراه باشيد تا شما را با روش‌هاي نگهداري از بلبرينگ و رولبرينگ آشنا كنيم.

 

 

مراقبت و نگهداري از بلبرينگ و رولبرينگ
براي مراقبت و نگهداري بلبرينگ‌ و رولبرينگ مي‌توان از راهكارهاي زير كمك گرفت:

 - بازرسي بلبرينگ و رولبرينگ‌ها از طريق كنترل حرارت
حداكثر گرمايش مجاز براي ياتاقان‌ها به عمليات حرارتي مواد بستگي دارد. اگر آنها بيش از حد مجاز گرم شوند، مي‌توانند به طور دائم فولاد ياتاقان را تغيير شكل داده يا نرم كنند و ظرفيت حمل بار را كاهش دهند. نتيجه همچين چيزي آسيب رسيدن به بلبرينگ و ساير قطعات يك دستگاه است. از اين رو، براي كنترل حرارت بلبرينگ و رولبرينگ مي‌توانيد از دماسنج ديجيتالي استفاده كنيد.

 

- بازرسي چشمي بلبرينگ و رولبرينگ
راهكار ديگر بازرسي چشمي روغن كاري بلبرينگ و رولبرينگ است. گاهي اين احتمال وجود دارد كاسه نمد دچار نقص  شده و مواد آلوده كننده به داخل بيرينگ راه پيدا كنند. پس اولين اقدام بررسي چشمي در راستاي نگهداري از بلبرينگ و رولبرينگ است.

- بازرسي بلبرينگ و رولبرينگ ها از طريق گوش دادن
اگر در حين كار كردن دستگاه به صداي بلبرينگ‌ها گوش كنيد، مي‌توانيد تا حدودي از صحت و يا خرابي آن مطمئن شويد. از آنجايي كه گوش دادن به صداها از طريق گوش انسان ممكن است با خطا همراه باشد، مي‌توانيد اين كار را به كمك دستگاه‌هايي همچون " گوشي پزشكي الكترونيكي " انجام داده تا دقت كارتان چند برابر شود. چرا كه اين دستگاه مبتني بر دريافت و آناليز صدا مي‌باشد. به غير از اين مي‌توان از دستگاه‌هاي آناليز ارتعاشات نيز استفاده كرد. اين دستگاه به شما كمك كرده تا با بررسي ارتعاشات، عدم كاركرد صحيح بلبرينگ و رولبرينگ در زمان كار كردن را به خوبي متوجه شويد.

- بازرسي بلبرينگ و رولبرينگ ها با ترمو گرافي
اگر ميزان اصطكاك بين اجزاي متحرك بلبرينگ زياد شود، دما به صورت غير عادي در بلبرينگ‌ها بالا مي‌رود. افزايش اصطكاك مي‌تواند براساس عواملي مانند كاهش روانكار، فرسودگي بلبرينگ و غيره رخ دهد. ترموگرافي يك از راهكارهايي است كه به وسيله آن مي‌توان ميزان دماي بلبرينگ و رولبرينگ را اندازه گرفت. مزيت اين روش نسبت به دماسنج‌ها، بالا بودن ميزان دقت دستگاه است. از طرفي، براي استفاده از دوربين‌هاي ترموگرافي نيازي به دسترسي به سطح بلبرينگ نيست. بنابراين، براي اندازه‌گيري دماي بلبرينگ‌هايي كه روي دستگاه در موقعيت دشوار نصب شده‌اند، انتخاب مناسبي خواهد بود.

 

- روانكاري بلبرينگ و رولبرينگ ها با روغن
اگر مي‌خواهيد بلبرينگ‌هاي دستگاهتان عمر طولاني داشته باشند، بايد به صورت منظم و صحيح روغن كاري شوند. روان كننده مناسب به شرايط محيطي، دما، سرعت و بار بستگي دارد. روغن هيدروليك يكي از روانكارهاي صنعتي است كه بسته به نوع بلبرينگ و رولبرينگ مي‌توان از آنها استفاده كرد.

سخن پاياني مقاله تكنيك هاي مراقبت از رولبرينگ و بلبرينگ ها
بلبرينگ و رولبرينگ يكي از اصلي‌ترين قطعات صنعتي است كه عملكرد بسياري از دستگاه‌ها را تحت الشعاع قرار مي‌دهد. از اين رو، مراقب و نگهداري از آنها در حين كار بسيار اهميت دارد. ما در اين مقاله برخي از مهم‌ترين راهكارهاي مراقبتي را آورده‌ايم كه با مطالعه آنها مي‌توانيد از صحت عملكرد بلبرينگ و رولبرينگ مطمئن شويد. 

عضو تامين‌ كنندگان انتاكالا شويد تا بتوانيد در بازار كالاهاي صنعتي از رقبايتان پيشي بگيريد.با ثبت نام در سايت انتاكالا مي‌توانيد به ابزار آلات و كالاهاي صنعتي مطرح‌ترين برندهاي جهاني دسترسي داشته باشيد.

 

 
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>
[ 1401/6/13  ] [ ۱۷ ] [ entakala ] [ ]

امروزه با توجه به شرايط اقتصادي و اپيدمي ويروس كرونا خريد اينترنتي مورد استقبال افراد زيادي به‌خصوص صاحبين كسب و كار قرار گرفته است. اگر بخواهيم در مورد بزرگترين مزاياي خريد اينترنتي بگوييم، نبود عجله و بررسي كالا از لحاظ خصوصيات فني، قيمت محصول، نوع كارايي، ابعاد و ... از محاسن فروشگاه‌هاي اينترنتي به‌خصوص در زمينه فروش كالاهاي صنعتي است.

 

بازار آنلاين كالاي صنعتي
 

انتاكالا به عنوان بازار آنلاين كالاهاي صنعتي، بستري را براي خريداران و فروشندگان محصولات صنعتي فراهم كرده است تا در فضايي امن به خريد و فروش كالاهاي صنعتي بپردازند. در انتاكالا، تامين كنندگان كالاها و ابزار آلات صنعتي محصولاتشان را در سايت انتاكالا عرضه مي‌كنند و خريداران با مراجعه به سايت، كالاهاي مورد نيازشان را خريداري مي‌كنند. به اين ترتيب، محصولات در معرض ديد هزاران كاربر قرار مي‌گيرند و شانس فروش آن‌ها افزايش مي‌يابد.

يكي از اولويت‌هاي انتاكالا، پاسخگويي به نيازهاي خريداران است. انتاكالا با برقراري ارتباطي سودمند با مشتريان، نيازهاي آن‌ها را شناسايي مي‌كند و در راستاي پاسخگويي به اين نيازها گام برمي‌دارد. در انتاكالا مشتريان به محصولات برترين و بزرگ‌ترين برندهاي ايران و جهان دسترسي دارند. دسته‌بندي اين محصولات شامل بلبرينگ ها ، لوله و اتصالات ، مواد اوليه شيميايي و معدني، ابزار آلات و ... مي‌شود كه تمامي آن‌ها داراي ضمانت اصالت كالا و بازگشت كالا هستند.

 

سفارش آنلاين انواع بلبرينگ در ايران


بدون ترديد بلبرينگ يكي از قطعات حياتي و مهم در صنعت ابزارآلات مكانيكي به‌حساب مي‌آيد كه توسط شركت‌هاي مختلف سراسر جهان در برندهاي متنوع توليد و روانه بازار مي‌شود. بلبرينگ در انواع و اقسام مدل‌ها براي دستگاه‌هاي گوناگون اعم از خودرو، موتور دستگاه‌هاي صنعتي، اسكيت‌ها و ... توليد مي‌شود اما قطعا از كاربرد مشابهي برخوردار نيستند. به‌طور كلي بلبرينگ به نوعي از چرخ دنده‌ها اطلاق مي‌شود كه در ابزارهاي مختلفي چرخش دارند.

بلبرينگ‌ ها كاربرد فراواني دارند و قادر به تحمل بارهاي محوري و شعاعي هستند. در دنياي اقلام و ابزارآلات صنعتي، انواع بلبرينگ از برندهاي معتبر و خوشنام وجود دارند كه توسط تامين‌كنندگان و واردكنندگان سرشناس به بازار محصولات و قطعات صنعتي ايران وارد مي‌شوند كه مي توانيد به عنوان فروشنده و يا خريد در سايت انتاكالا ثبت‌نام نماييد و از بستر رايگان اين سايت در جهت افزايش فروش و يا تسهيل در خريد كالاي صنعتي مورد نظر بهره مند شويد.

 

خريد و فروش آنلاين انواع كابل برق صنعتي

گسترش خطوط برق‌رساني در سرتاسر دنيا وابستگي شديدي به كابل برق دارد. اين سيم‌ها مي‌توانند جريان برق را از نقطه توليد شده به مناطق مورد نياز برسانند. به اين شكل كار برق‌رساني از نيروگاه به مراكز مصرف انتقال داده مي‌شود. شبكه انتقال مهم‌ترين بخش مصرفي كابل برق صنعتي است، اما به غير از آن در بخش‌هاي مختلف صنعت هم كابل برق مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اما موضوع مهم در اين بين تنوع بالا در اين نوع كابل‌ها است، دليل اين امر تنوع و گستردگي كاربرد آن‌ها است كه بايد در هنگام استفاده از كابل به آن دقت شود.

 

انواع كابل برق و كاربرد آن از نظر مكان استفاده


هر نوع كابل برق صنعتي را مي‌توانيد براي يك امر مشخص استفاده كنيد. از همين رو در ابتدا بايد كار مكان مورد نظر مشخص شود تا بر اساس آن بتوانيد كابل مربوطه را انتخاب كنيد.

 

خريد آنلاين انواع لباس ايمني كار در ايران


لباس كار و ساير تجهيزات ايمني فردي هنگام انجام كارهاي مختلف ميداني و فني براي حفظ جان افراد و همچنين عملكرد بهتر و راحتي در زمان كار استفاده مي‌شوند و از آسيب‌هاي احتمالي جلوگيري مي‌كنند.

انواع لباس‌هاي كار، كه مرتبط با نوع حرفه، سايز و جنسيت فرد، اقتصادي بودن و در عين حال با بيشترين كارايي تهيه شوند، از مهمترين عوامل موفقيت يك فرد يا افراد يك كارگاه در انجام پروژه‌هاي حرفه‌اي واگذارشده به آنان هستند. از انواع لباس‌هاي ايمني در صنايع مختلف، مي‌توان به روپوش‌ها، لباس‌هاي كار يكسره، دو تكه و لباس‌هاي نسوز اشاره كرد. تامين كنندگان با توجه به نوع كار و ماشين‌ها يا ابزار آلات موجود در كارگاه يا با توجه به ايمني و آلايندگي محيط، اين لباس‌ها را طراحي و توليد مي‌كنند. كه به راحتي مي توانيد از طريق مشاوره با كارشناسان فروش شركت انتاكالا به راحتي ثبت سفارش خود را انجام دهيد .

 

انواع لباس‌هاي ايمني با توجه به نوع كار ممكن است از بين پارچه‌هاي نسوز، پارچه‌هاي با مقاومت بالا در برابر خوردگي اسيدها، پارچه‌هاي ديد در شب، الياف ضد راديواكتيويته و الياف ضد رطوبت انتخاب شوند.

 

 

جاي شما در انتاكالا خالي است! همين حالا در سايت ثبت‌نام كنيد و به جمع تامين كنندگان انتاكالا بپيونديد.

امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>
[ 1400/8/11  ] [ ۱۶ ] [ entakala ] [ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

خریداران و تامین‌کنندگان اقلام صنعتی به کمک انتاکالا، می‌توانند در فضایی معتبر و پیشرفته با یکدیگر داد و ستد کنند و به بازاری به وسعت ایران، دسترسی داشته باشند. تنوع روش‌های پرداخت در انتاکالا، مشکل نقدینگی شرکت‌ها و خریداران را برطرف کرده است تا روند فعالیت هیچ‌کدام از کارخانه‌ها و شرکت‌ها متوقف نشود. انتاکالا علاوه بر خریداران، خدمات گوناگونی را هم برای عرضه‌کنندگان و تولیدکنندگان کالای صنعتی در نظر گرفته است. تامین‌کنندگان کالاهای صنعتی، می‌توانند بدون صرف هزینه، فروشگاهی اختصاصی و پیشرفته در انتاکالا در اختیار داشته باشند؛ فروشگاهی که به دلیل مخاطبان زیاد انتاکالا، محصولات را به خریداران بیشتری معرفی می‌کند. اعتبار و شفافیت در بازار کالاهای صنعتی برای ما بسیار مهم است. در همین راستا تلاش می‌کنیم تا اعتبار و سلامت بازار را افزایش دهیم از این رو طبق سیاست‌های انتاکالا، فقط صاحبان برند، تولیدکنندگان، واردکنندگان و نمایندگان رسمی برندها می‌توانند در این فروشگاه کالای خود را به‌فروش برسانند.
نویسندگان
لینک دوستان
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پیوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
موضوعات وب
امکانات وب