بازار آنلاين كالاهاي صنعتي

بازار آنلاين كالاهاي صنعتي
 

افزايش فروش در دوران كرونا
تا قبل از شيوع ويروس كرونا، بسياري از مديران كسب و كارها همچنان با استفاده از شيوه‌هاي سنتي سازمانشان را اداره مي‌كردند و چندان به روش‌هاي نوين براي توسعه كسب و كارشان توجهي نداشتند.

اما با شيوع ويروس كرونا و محدوديت‌هايي كه براي كسب و كارها به وجود آمد، سازمان‌ها به ناكارآمدي روش‌هاي سنتي براي پيشبرد اهدافشان پي بردند و شيوه‌هاي جديدي را امتحان كردند. به طور مثال فروشندگان به بازاريابي ديجيتال و فروش آنلاين روي آوردند و با به‌كارگيري اين راهكارهاي هوشمندانه، كسب و كارشان را نجات دادند.

مي‌توان گفت اصلي‌ترين راه افزايش فروش و تبديل تهديد كرونا به فرصت، فروش آنلاين است. چرا كه با استفاده از فروش آنلاين، هيچگونه محدوديت زماني و مكاني براي فروش محصولاتتان نخواهيد داشت. با راه‌اندازي فروش آنلاين، ديگر نگران محدوديت‌هاي تردد، قرنطينه، تعطيلي سراسري فروشگاه‌ها و موارد اين چنيني نخواهيد بود. البته براي فروش آنلاين، بايد زيرساخت‌هاي مناسبي را فراهم كنيد كه مشتري بتواند به سادگي و در كمترين زمان ممكن خريد خود را انجام دهد.

علاوه بر اين، فروش آنلاين بعضي از محصولات مانند كالاها و ابزار آلات صنعتي، با برخي چالش‌هاي ديگر نيز همراه است. اما فروشندگان و تامين كنندگان اين صنعت، مي‌توانند با استفاده از راهكارهاي هوشمندانه، چنين چالش‌هايي را از سر راه بردارند و كسب و كارشان را توسعه دهند.

 

 

فروش اينترنتي كالاهاي صنعتي
انتاكالا به عنوان بازار آنلاين كالاهاي صنعتي، بستري را براي خريداران و فروشندگان محصولات صنعتي فراهم كرده است تا در فضايي امن به خريد و فروش كالاهاي صنعتي بپردازند. در انتاكالا، تامين كنندگان كالاها و ابزار آلات صنعتي محصولاتشان را در سايت انتاكالا عرضه مي‌كنند و خريداران با مراجعه به سايت، كالاهاي مورد نيازشان را خريداري مي‌كنند. به اين ترتيب، محصولات در معرض ديد هزاران كاربر قرار مي‌گيرند و شانس فروش آن‌ها افزايش مي‌يابد.

يكي از امكاناتي كه انتاكالا در اختيار فروشندگان قرار مي‌دهد، خريد و فروش در بستري امن و مطمئن است. از جمله مشكلات فروش آنلاين كالاهاي صنعتي، عدم اعتماد مشتريان به فروشگاه‌هاي آنلاين است. در واقع خريد محصولات صنعتي گران قيمت، به ريسك‌پذيري بيشتري نياز دارد. بنابراين اگر مشتريان به فروشگاه‌ها اعتماد نداشته باشند، از خريد آنلاين صرف نظر مي‌كنند. انتاكالا شرايطي را فراهم كرده است كه مشتريان مي‌توانند با خيال راحت خريد كنند. به طور مثال امكان پرداخت در محل يكي از امكاناتي است كه انتاكالا در اختيار مشتريان قرار مي‌دهد و به اين ترتيب اين مشكل را حل كرده است.

تامين كنندگان انتاكالا مي‌توانند هنگام ثبت محصول در سايت، قيمت ارزي محصولات را نيز درج كنند. ثبت قيمت ارزي از بروز هر گونه ضرر و زيان در معاملات جلوگيري مي‌كند.

يكي از اولويت‌هاي انتاكالا، پاسخگويي به نيازهاي خريداران است. انتاكالا با برقراري ارتباطي سودمند با مشتريان، نيازهاي آن‌ها را شناسايي مي‌كند و در راستاي پاسخگويي به اين نيازها گام برمي‌دارد. در انتاكالا مشتريان به محصولات برترين و بزرگ‌ترين برندهاي ايران و جهان دسترسي دارند. دسته‌بندي اين محصولات شامل بلبرينگ ها ، لوله و اتصالات ، مواد اوليه شيميايي و معدني، ابزار آلات و ... مي‌شود كه تمامي آن‌ها داراي ضمانت اصالت كالا و بازگشت كالا هستند.

اگر مي‌خواهيد به يكي از تامين كنندگان انتاكالا تبديل شويد، كافي است در سايت ثبت‌نام كنيد. پس از تاييد هويت و ورود به حساب كاربري‌تان، به تمامي امكانات سايت دسترسي خواهيد داشت. همچنين مي‌توانيد محصولاتتان را در سايت ثبت كنيد و اقدامات لازم را براي فروش آن‌ها انجام دهيد.

 

 

 
چگونگي ثبت نام در انتاكالا
همانطور كه گفتيم اگر صاحب كسب وكار و برندي هستيد، مي‌توانيد با عضويت در انتاكالا محصول صنعتي خود را به فروش برسانيد. مراحل ثبت نام نيز بسيار ساده است. كافيست مراحل زير را سپري كنيد:

·        ابتدا وارد سايت انتاكالا شده و در قسمت ورود/ ثبت نام مراحل ثبت نامي خود را تكميل كنيد.

·        در قسمت اشخاص حقوقي گزينه تامين كننده را انتخاب كنيد. تكميل اين قسمت شامل اطلاعاتي چون نام و نام خانوادگي- نام شركت –كد اقتصادي – كدپستي- كد ملي – سمت سازماني-آدرس سايت-ايميل و رمز عبور شماره تلفن و شماره ثبت است.

·        در مرحله بعدي لازم است تصوير مجوز تاسيس برند خود و آخرين تغييرات را بارگزاري كرده و شرايط و قوانين را تاييد كنيد.

·        ايميل احراز هويتي كه برايتان فرستاده شده است را تاييد كنيد تا وارد صفحه خود شويد. پس از آن با وارد كردن رمز عبور و ايميل در قسمت پنل خريد، گزينه عضويت تامين كنندگان را انتخاب و باقي اطلاعات خواسته شده را تكميل كنيد.

درنهايت وقتي اطلاعات شخصي و كاربري شما از سوي كارشناسان پشتيباني تاييد شد، ثبت نام شما تكميل شده است.

 

جاي شما در انتاكالا خالي است! همين حالا در سايت ثبت‌نام كنيد و به جمع تامين كنندگان انتاكالا بپيونديد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۷ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۴۴:۲۹ ] [ منفرد ] [ نظرات (0) ]

 
آشنايي با انواع روغن هاي صنعتي


روغن‌هاي صنعتي، مجوعه‌اي گسترده از روغن‌هايي هستند كه در صنعت و به جهت روانكاري، انتقال قدرت، انتقال حرارت، خنك‌كنندگي و ... به كار مي‌روند. بر خلاف سده‌هاي گذشته كه از روغن‌هاي حيواني مانند چربي‌هاي نهنگ، چارپايان و يا حتي روغن‌هاي گياهي و نباتي در ابزار آلات صنعتي و به جهت روانكاري استفاده مي‌شد، از قرن نوزدهم و با رشد صنعت و پيشرفت تكنولوژي و همچنين پيدايش نفت به عنوان ماده‌اي ارزشمند در تهيه و توليد فرآورده‌هاي سوختي، روغني و شيميايي، توليد و استفاده از روغن‌هاي صنعتي رشد چشمگيري داشته است. روغن‌هاي حيواني و گياهي به دليل اينكه كيفيت مداوم و مستمر در روغن‌كاري و روانكاري نداشتند و همچنين كارايي پاييني داشته و زود فاسد مي‌شدند، امروزه ديگر جهت مصارف صنعتي استفاده نمي‌شوند و كاملا منسوخ شده و جاي خود را به روغن‌هاي صنعتي داده‌اند.

روغن‌هاي صنعتي و سنتتيك با توجه به كارايي بالا در انتقال نيروي هيدروليكي و همچنين روانكاري، امروزه در اكثر صنايع سنگين و نيمه‌سنگين از جمله نيروگاه‌ها، كارخانه‌هاي خودروسازي، صنايع فلزات و ريخته‌گري، رآكتورهاي هسته‌اي، موتورهاي احتراق داخلي و ديزلي و ماشين‌آلات سنگين و سبك به كار مي‌روند كه روغن هاي صنعتي را مي توان از فروشگاه آنلاين كالاهاي صنعتي به راحتي سفارش و تهيه نمود.

 

روغن‌هاي موتور كه شايد آشناترين زمينه كاربرد روغن‌هاي صنعتي براي عموم مردم باشند، روغن‌هاي صنعتي‌اي هستند كه هم از نوع نفتي و هم از نوع غير نفتي (سنتتيك) به فروش مي‌رسند. نحوه عملكرد اين روغن‌ها در پيشرانه خودروها به جهت روانكاري و خنك‌كردن اجزاي آن در تماس قطعات مختلف پيشرانه با يكديگر در حال حركت خودرو و در دماهاي بسيار بالا است، تا علاوه بر حفاظت از پيشرانه و قطعاتش در برابر سايش و اصطكاك اجزاي متحرك آن، از بالا رفتن بي‌رويه دماي آن جلوگيري كنند.

يكي از ويژگي‌هاي مهم انواع مختلف سيالات، گرانروي يا ويسكوزيته است. هر چه گرانروي يك سيال بيشتر باشد، قابليت جاري شدن سخت‌تري داشته و بسته به كاربرد آن در صنعت ممكن است با توجه به گرانروي آن انتخاب شود. به طور كلي، هر چه گرانروي يك روغن صنعتي در تغييرات دمايي مختلف بيشتر ثابت بماند، آن روغن از كيفيت بيشتري برخوردار است

همين حالا جزء تامين كنندگان انتاكالا باشيد

 

طبقه بندي روغن هاي صنعتي

 

از انواع روغن‌هاي صنعتي مي‌توان به روغن‌هاي مينرال و روغن‌هاي سنتتيك اشاره كرد كه در واقع توليد روغن‌هاي صنعتي مينرال بر پايه فرآورده‌هاي نفتي و روغن‌هاي سنتتيك بر پايه فرآورده‌هاي غير نفتي است.

انستيتو نفت آمريكا (American Petroleum Institute) روغن‌هاي صنعتي را در 5 گروه دسته‌بندي كرده كه سه گروه اول مربوط به روغن‌هاي صنعتي مينرال و دو گروه بعدي روغن‌هاي سنتتيك هستند. هر كدام از روغن‌هاي اين پنج دسته داراي گرانروي (ويسكوزيته) مخصوص به خود هستند. همان طور كه اشاره شد، روغن‌هاي مينرال بر پايه فرآورده‌هاي نفتي توليد مي‌شوند و به همين دليل اشتعال‌پذيري بالايي دارند، در حالي كه روغن‌هاي سنتتيك مقاومت بيشتري در برابر حرارت و آتش دارند.

روغن‌هاي سنتتيك اولين بار با واكنش شيميايي گاز هيدروژن و گاز كربن مونواكسيد و توسط دو مهندس آلماني به نام‌هاي فيشر و تروپش در دهه 1920 ميلادي ساخته شدند. از واكنش اين دو گاز، مجموعه‌اي از هيدروكربن‌ها ساخته مي‌شوند كه جزء تشكيل‌دهنده اصلي روغن‌هاي صنعتي هستند.

روغن هيدروليك صنعتي

 

با توجه به اينكه در علم مكانيك سيالات، مايعات نسبت به گازها خاصيت تراكم و انبساط بسيار كمتري دارند يا در واقع داراي چگالي ثابتي در دماي مشخص هستند، مي‌توان از اين ويژگي آنها به همراه رواني و جاري شدنشان براي انتقال قدرت به صورت غير مستقيم بهره برد.

در طراحي سيستم‌هاي هيدروليكي، با استفاده از اعمال نيرو به جك‌هاي هيدروليكي مي‌توان جابه‌جايي و انتقال نيرو را به راحتي انجام داد. در جك‌هاي هيدروليكي از روغن‌هاي هيدروليك صنعتي استفاده مي‌شود كه علاوه بر وظيفه اصلي خود يعني انتقال قدرت، در محفظه‌هاي هيدروليك عمل روانكاري و انتقال حرارت را نيز به خوبي انجام مي‌دهند. همچنين استفاده از روغن‌هاي هيدروليكي موجب جلوگيري از فرسايش، سايش و خوردگي يا زنگ‌زدن محفظه‌هاي جك هيدروليكي مي‌شود. از روغن‌هاي هيدروليك عمدتا در ماشين‌آلات سنگين نظير بيل‌هاي مكانيكي، جرثقيل‌ها، انواع كمپرسي، جك‌هاي بالابر و انتقال نيرو و لودرها استفاده مي‌شود. براي انتخاب روغن هيدروليك مناسب، بايد به خاطر داشت كه روغن هيدروليك توانايي‌هاي مختلفي دارد و به همين دليل در دسته‌بندي‌هاي گوناگوني به فروش مي‌رسد كه در زير تعدادي از آنها بيان شده اند.

روغن‌هاي ضد خوردگي و زنگ زدن (با نماد R&O)
روغن‌هاي داراي خاصيت ضد سايش (با نماد AW)
روغن‌هاي ضد سايشي كه گرانروي بالايي دارند (با نماد HVI,AW)


خاصيت ضد سايش در روغن‌هاي صنعتي

 

با توجه به خاصي رواني و دارا بودن ويژگي‌هاي ضد خورندگي و سايش روغن‌هاي صنعتي، آنها را براي جلوگيري از فرسايش داخلي جك‌هاي هيدروليكي نيز به كار مي‌برند. انواع روغن‌هاي هيدروليك ضد سايش (Anti-Wear, AW) از يك سيال پايه نفتي (مينرال) ساخته مي‌شوند و عمدتا حاوي افزودني ضد سايش فلز روي (Zinc) و دي‌آلكيل‌دي‌تيوفسفات (dialkyldithiophosphate) با نام اختصاري ZDDP هستند. اين افزودني براي محافظت از پمپ هيدروليك و جداره‌هاي محفظه جك‌هاي هيدروليكي عمل مي‌كند. روغن‌هاي هيروليك ضد سايش در چند درجه ويسكوزيته تقسيم‌بندي شده اند و كاربردهاي متفاوتي دارند. به عنوان مثال، روغن‌هاي هيدروليك AW 46 را مي‌توان براي عملكرد سيستم‌هاي هيدروليك در تجهيزات و ابزار آلات صنعتي و ماشين‌آلات سنگين مانند كاميون، كمپرسي، بيل مكانيكي و انواع لودر استفاده كرد، در حالي كه روغن‌هاي هيدروليك AW 32 ممكن است براي كاربرد در هواي سردتر مانند پمپ‌هاي برف‌روب مناسب‌تر باشند.

 

كاربرد روغن هيدروليك صنعتي

 

روغن‌هاي صنعتي مطابق با كاربردشان و نقاط مختلف ماشين‌آلات صنعتي يا جك‌هاي هيدروليكي، خواص متفاوتي دارند چرا كه افزودني‌ها و تركيبات خاصي براي تغيير كاربري آنها در هنگام توليد به آنها اضافه مي‌شود. مي‌توان با استفاده از روغن هيدروليك مناسب، بيشترين كارايي را در روانكاري، انتقال حرارت و از همه مهمتر انتقال قدرت در ماشين‌آلات هيدروليكي با توجه به نوع آنها و نياز و كاربردشان در كارگاه‌هاي صنعتي به دست آورد.

كاربري‌هاي روغن هيدروليك كه حساس به محيط زيست (مانند تراكتورهاي زمين‌هاي كشاورزي و يا ماشين‌آلات لايروبي دريايي) هستند، ممكن است از روغن‌هاي هيدروليك صنعتي زيست‌تخريب‌پذير بر پايه روغن گياهي كلزا (كانولا) سود ببرند، به خصوص زماني كه خطر نشت روغن از خط هيدروليك پاره شده وجود دارد. به طور معمول اين روغن ها به صورت روغن هاي ISO 32، ISO 46 و ISO 68 در دسترس هستند.

 

 

تامين كننده روغن صنعتي

 

با توجه به منابع سرشار نفت در كشورمان ايران كه از ديرباز استخراج و بهره‌برداري مي‌شده است، صنايع و كارخانجات مختلفي براي فرآوري انواع روغن‌هاي صنعتي مينرال و سنتتيك در كشور فعاليت مي‌كنند. انتاكالا، بازار آنلاين و مرجع تخصصي بررسي، ارزيابي و خريد ابزار آلات و ملزومات صنعتي است كه براي تامين انواع روغن صنعتي سنتتيك و مينرال با روش‌هاي مختلف مناسب است.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۲۵:۱۰ ] [ منفرد ] [ نظرات (0) ]

بلبرينگ چگونه كار مي‌كند

 

بلبرينگ‌ها جزو قطعه‌هاي  پر مصرف‌ و پر كاربردي هستند كه نه تنها در صنايع بلكه در زندگي عمومي ما نقش مهمي را ايفا مي‌كنند. چرا كه عموما آن چه از ابزارآلات و وسايل مانند دوچرخه، چرخ خياطي و ... اطراف خود مي‌بينيم در ساختار خود داراي اين قطعه مهم است. حال اين سوال ايجاد مي‌شود كه بلبرينگ چگونه كار مي‌كند؟

قبل از پاسخ به اين سوال بهتر است با تعريف ابتدايي اين ابزار آشنا شويم. بلبرينگ در لغت از دو كلمه Ball (گوي) و Bearing(ياتاقان) تشكيل شده‌است. در كل اگر بيرينگ يا ياتاقان داراي اجزاي گردنده ساچمه كروي باشد به آن بلبرينگ گفته مي‌شود. اين‌گونه نيز مي‌توان گفت كه بلبرينگ به معني بيرينگ توپي يكي از انواع ياتاقان‌هاي تماسي غلتشي است. وظيفه اصلي و اساسي بلبرينگ كاهش اصطكاك ميان سطوح در حال حركت، كاهش سرو صداي قطعات حين كار و نگه‌داري محورها به گونه‌اي است  كه لق نزنند. بلبرينگ‌‌ها تحت تاثير چهار نيروي زير هستند:

·         بار محوري: بار محوري نيرويي است كه موازي با محور شفت عمل مي‌كند. بلبرينگ‌هاي كف گرد از جمله قطعاتي هستند كه توان تحمل بار محوري بالايي دارند.

·         بار شعاعي: نيروهايي هستند كه عمود بر محور شفت بر قطعه وارد مي‌شوند كه بلبرينگ شيار عميق در اين دسته جاي دارد.

·         بار تركيبي : اين بلبرينگ‌ها توان تحمل هر دو بار شعاعي و محوري را به‌ طور هم‌زمان دارند.

·         بار خمشي: اين اصطلاح براي زماني است كه باري به صورت خارج از مركز بلبرينگ‌ بر قطعه وارد مي‌شود كه بلبرينگ‌هاي تماس زاويه‌اي نمونه‌اي عالي از اين نوع هستند.

 

انواع بلبرينگ

 

همان‌طور كه گفته شد اين قطعات نقش سازنده‌اي در صنايع دارند و بسته به كاربردشان انواع و كيفيت‌هاي متفاوتي دارند. به طور كلي انواع بلبرينگ را مي‌توان در چهار گروه زير قرار داد.

 

بلبرينگ شيار عميق

 

در اين بلبرينگ در هر رينگ يك شيار عميق دايره‌اي با شعاعي برابر با شعاع ساچمه وجود دارد. به دليل وجود همين شيار و ايجاد سطح تماس بالا بين ساچمه‌ها و رينگ‌ها اين ابزار توان تحمل بارهاي شعاعي زياد را دارد‌. در اين بلبرينگ‌ها از قفسه‌هاي دو‌تكه استفاده مي‌شود كه اين قفسه‌ها معمولا  از پرسكاري ورقي فولادي يا برنجي ساخته مي‌شود. بلبرينگ‌هاي شيار عميق قابليت گريس‌كاري مجدد را ندارند. اين قطعه‌ها داراي مزايايي چون: بي‌صدا بودن، مقاومت و عمر طولاني و قيمت مناسب نسبت به ديگر بلبرينگ‌ها هستند.

اين بلبرينگ‌ها خود به  انواع  شيار عميق يك رديفه، شيار عميق دو ‌رديفه، شيار عميق فلنجي‌دار و شيار عميق با شيار جازني  تقسيم مي‌شوند.

·         شيار عميق تك رديفه: در مواقعي كه قدرت تحمل بار يك بيرينگ كافي نباشد از دو بلبرينگ شيار عميق استفاده مي‌شود. اين قطعه شياري يك‌دست و عميق دارد و بار شعاعي و محوري را از دو طرف تحمل مي‌كند. نصب و استفاده از اين بلبرينگ بسيار آسان است و همين امر سبب مي‌شود فراواني كاربرد آن‌ها نسبت به شيار عميق دو رديفه بيشتر باشد.

·          شيار عميق دو رديفه:  اين قطعه در جايي استفاده مي‌شود كه با توجه به اندازه قطر شفت، بلبرينگ شيار عميق تك رديفه قادر به تحمل بار شعاعي نباشد. اين قطعه اگرچه از نظر ظاهري نسبت به شيار عميق تك رديفه مقداري عريض‌تر است اما مي‌تواند بار شعاعي قابل توجهي را تحمل كند.

·         شيار عميق فلنجي‌دار: در اين بلبرينگ شيار عميق لبه خارجي در يك طرف قطر بيشتري نسبت به طرف ديگر آن دارد كه اين عامل سبب تحمل فشار و نيروي بالاي محور شعاعي مي‌شود. نصب اين بلبرينگ نسبت به نوع بدون فلنج آن بسيار راحت‌تر است.

·         شيار عميق با شيار جازني: اين قطعه داراي دو رديف ساچمه است كه لبه خارجي آن داراي خار است در نتيجه مي‌توان رينگ خارجي را با استفاده از يك خار جانبي به گونه‌اي مقيد و نصب كرد كه فقط رينگ داخلي بلبرينگ بچرخد. اين بلبرينگ نيز براي تحمل بار شعاعي بسيار مناسب است.

 

 

بلبرينگ تماس زاويه‌اي

 

در اين بلبرينگ حلقه‌هاي دروني و بيروني با يكديگر ايجاد زاويه مي‌كنند كه ميزان زاويه ايجاد‌شده بين اين حلقه‌ها مي‌تواند ميزان تحمل بار و فشار بر قطعه را تعيين كند. در حقيقت هر چقدر اين زاويه بزرگتر و بازتر باشد ميزان تحمل بار نيز افزايش مي‌يابد. اين قطعه توان تحمل بار شعاعي و محوري را به شكل هم‌زمان دارد. اين بلبرينگ نيز بسته به نوع كاركرد به سه دسته زير تقسيم مي‌شود.

·         تماس زاويه‌اي يك رديفه كه فقط مي‌تواند بار محوري را از يك جهت تحمل كند اما بار شعاعي را به طور كامل مهار مي‌كند.

·         تماس زاويه‌اي دو رديفه كه در آن دو تماس زاويه‌اي يك رديفه به صورت جفت پشت هم قرار مي‌گيرند و به اين شكل بار محوري را از دو جهت تحمل مي‌كنند.

·         تماس زاويه‌اي چهار رديفه يا چهار نقطه تماس كه در آن مهار بار محوري از طريق طراحي خاص در شيار ساچمه به گونه‌اي شكل مي‌گيرد كه بتواند فشار زياد را از هر سو تحمل كند.

 

 

بلبرينگ كف گرد

 

اين قطعه جهت استفاده در سرعت‌هاي مختلف و مهار بار محوري  به كار مي‌رود. در واقع اين بلبرينگ توان تحمل بار شعاعي را ندارد. جنس اين بلبرينگ‌ها از نوع فولاد يا برنج است كه به شكلي آسان نصب مي‌شوند. اين بلبرينگ‌ها نيز داراي دو زير هستند.

·          كف گرد تك رديفه نيروهاي محوري را فقط از يك جهت تحمل مي‌كند.

·          كف گرد دو‌ رديفه نيروهاي محوري را از طرفين تحمل مي‌كند.

 

 

 
بلبرينگ خود تنظيم

 

تغييرات در زاويه محوري و به هم خوردن راستاي زاويه بلبرينگ‌ مي‌تواند مشكلات زيادي را براي دستگاه ايجاد كند از اين جهت بلبرينگ‌ خود تنظيم نقش مهمي دارد. اين بلبرينگ قابليت تنظيم دارد به اين معني كه با انحنايي كه در شيار ساچمه خود دارد مي‌تواند تنظيمات لازم را هنگامي‌كه انحراف و غير هم‌راستايي در شفت‌ ايجاد مي‌شود انجام دهد. اين بلبرينگ به واسطه مكانيزم پيشرفته‌اي كه در آن به كار رفته‌است توان تحمل فشار بسيار زياد بارهاي شعاعي و محوري را دارد.

 

 

عوامل موثر بر قيمت بلبرينگ

 

به دليل نقش مهم بلبرينگ‌ در صنعت قيمت آن تاثير زيادي بر قيمت دستگاه‌هاي صنعتي دارد. بنابراين به بررسي برخي عوامل موثر بر قيمت بلبرينگ مي‌پردازيم.

 

مواد اوليه: اولين عامل مهم در تعيين قيمت بلبرينگ مواد اوليه آن است. معمولا اين قطعه‌ها از آلياژهايي مانند فولاد و آهن ساخته مي‌شوند به همين دليل قيمت اين مواد بر قيمت نهايي بلبرينگ تاثير دارد.

قيمت ارز: قيمت ارز هنگامي اهميت خود را نشان مي‌دهد كه بحث واردات مواد اوليه براي توليد مطرح‌ مي‌شود. در اين شرايط اگر قيمت  ارز پائين بيايد قيمت مواد بالا مي‌رود در نتيجه قيمت بلبرينگ نيز افزايش مي‌يابد.

تورم: وقتي سطح عمومي قيمت به طور نا متناسب و غير منطقي افزايش يا كاهش ناگهاني و شديد پيدا كند اثر سوء بر قيمت تمام شده بلبرينگ خواهد گذاشت.

رقابت: نوع رقابت بين شركت‌هاي بيشماري كه مشغول عرضه اين محصول هستند در تعيين قيمت بلبرينگ اثرگذار است.

هزينه تمام‌شده: اين هزينه مجموعه‌اي از تمام عوامل اصلي و فرعي است كه در تهيه و توليد اين محصول نقش دارند مثل:قيمت مواد اوليه، هزينه نگه‌داري دستگاه‌هاي توليد، دستمزد كارگران و ...

 

خريد آنلاين بلبرينگ

 

امروزه به واسطه پيشرفت تكنولوژي امكان فروش آنلاين محصولات مختلف از جمله فروش آنلاين بلبرينگ توسط شركت‌ها و توليد‌كننده‌هاي بزرگ و مطرح ميسر شده‌است. در ميان ارائه‌دهندگان متعدد و آنلاين انواع بلبرينگ، بيرينگ و ... شركت انتاكالا به عنوان تامين‌ كننده انواع بلبرينگ، شركتي مطمئن با سابقه‌اي درخشان است كه بستري امن و آسان را جهت خريد آنلاين بلبرينگ براي شما كاربران عزيز مهيا كرده‌است.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۶ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۱۲:۰۱:۲۲ ] [ منفرد ] [ نظرات (0) ]

امروزه با توجه به شرايط اقتصادي و اپيدمي ويروس كرونا خريد اينترنتي مورد استقبال افراد زيادي به‌خصوص صاحبين كسب و كار قرار گرفته است. اگر بخواهيم در مورد بزرگترين مزاياي خريد اينترنتي بگوييم، نبود عجله و بررسي كالا از لحاظ خصوصيات فني، قيمت محصول، نوع كارايي، ابعاد و ... از محاسن فروشگاه‌هاي اينترنتي به‌خصوص در زمينه فروش كالاهاي صنعتي است.

 

بازار آنلاين كالاي صنعتي
 

انتاكالا به عنوان بازار آنلاين كالاهاي صنعتي، بستري را براي خريداران و فروشندگان محصولات صنعتي فراهم كرده است تا در فضايي امن به خريد و فروش كالاهاي صنعتي بپردازند. در انتاكالا، تامين كنندگان كالاها و ابزار آلات صنعتي محصولاتشان را در سايت انتاكالا عرضه مي‌كنند و خريداران با مراجعه به سايت، كالاهاي مورد نيازشان را خريداري مي‌كنند. به اين ترتيب، محصولات در معرض ديد هزاران كاربر قرار مي‌گيرند و شانس فروش آن‌ها افزايش مي‌يابد.

يكي از اولويت‌هاي انتاكالا، پاسخگويي به نيازهاي خريداران است. انتاكالا با برقراري ارتباطي سودمند با مشتريان، نيازهاي آن‌ها را شناسايي مي‌كند و در راستاي پاسخگويي به اين نيازها گام برمي‌دارد. در انتاكالا مشتريان به محصولات برترين و بزرگ‌ترين برندهاي ايران و جهان دسترسي دارند. دسته‌بندي اين محصولات شامل بلبرينگ ها ، لوله و اتصالات ، مواد اوليه شيميايي و معدني، ابزار آلات و ... مي‌شود كه تمامي آن‌ها داراي ضمانت اصالت كالا و بازگشت كالا هستند.

 

سفارش آنلاين انواع بلبرينگ در ايران


بدون ترديد بلبرينگ يكي از قطعات حياتي و مهم در صنعت ابزارآلات مكانيكي به‌حساب مي‌آيد كه توسط شركت‌هاي مختلف سراسر جهان در برندهاي متنوع توليد و روانه بازار مي‌شود. بلبرينگ در انواع و اقسام مدل‌ها براي دستگاه‌هاي گوناگون اعم از خودرو، موتور دستگاه‌هاي صنعتي، اسكيت‌ها و ... توليد مي‌شود اما قطعا از كاربرد مشابهي برخوردار نيستند. به‌طور كلي بلبرينگ به نوعي از چرخ دنده‌ها اطلاق مي‌شود كه در ابزارهاي مختلفي چرخش دارند.

بلبرينگ‌ ها كاربرد فراواني دارند و قادر به تحمل بارهاي محوري و شعاعي هستند. در دنياي اقلام و ابزارآلات صنعتي، انواع بلبرينگ از برندهاي معتبر و خوشنام وجود دارند كه توسط تامين‌كنندگان و واردكنندگان سرشناس به بازار محصولات و قطعات صنعتي ايران وارد مي‌شوند كه مي توانيد به عنوان فروشنده و يا خريد در سايت انتاكالا ثبت‌نام نماييد و از بستر رايگان اين سايت در جهت افزايش فروش و يا تسهيل در خريد كالاي صنعتي مورد نظر بهره مند شويد.

 

خريد و فروش آنلاين انواع كابل برق صنعتي

گسترش خطوط برق‌رساني در سرتاسر دنيا وابستگي شديدي به كابل برق دارد. اين سيم‌ها مي‌توانند جريان برق را از نقطه توليد شده به مناطق مورد نياز برسانند. به اين شكل كار برق‌رساني از نيروگاه به مراكز مصرف انتقال داده مي‌شود. شبكه انتقال مهم‌ترين بخش مصرفي كابل برق صنعتي است، اما به غير از آن در بخش‌هاي مختلف صنعت هم كابل برق مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اما موضوع مهم در اين بين تنوع بالا در اين نوع كابل‌ها است، دليل اين امر تنوع و گستردگي كاربرد آن‌ها است كه بايد در هنگام استفاده از كابل به آن دقت شود.

 

انواع كابل برق و كاربرد آن از نظر مكان استفاده


هر نوع كابل برق صنعتي را مي‌توانيد براي يك امر مشخص استفاده كنيد. از همين رو در ابتدا بايد كار مكان مورد نظر مشخص شود تا بر اساس آن بتوانيد كابل مربوطه را انتخاب كنيد.

 

خريد آنلاين انواع لباس ايمني كار در ايران


لباس كار و ساير تجهيزات ايمني فردي هنگام انجام كارهاي مختلف ميداني و فني براي حفظ جان افراد و همچنين عملكرد بهتر و راحتي در زمان كار استفاده مي‌شوند و از آسيب‌هاي احتمالي جلوگيري مي‌كنند.

انواع لباس‌هاي كار، كه مرتبط با نوع حرفه، سايز و جنسيت فرد، اقتصادي بودن و در عين حال با بيشترين كارايي تهيه شوند، از مهمترين عوامل موفقيت يك فرد يا افراد يك كارگاه در انجام پروژه‌هاي حرفه‌اي واگذارشده به آنان هستند. از انواع لباس‌هاي ايمني در صنايع مختلف، مي‌توان به روپوش‌ها، لباس‌هاي كار يكسره، دو تكه و لباس‌هاي نسوز اشاره كرد. تامين كنندگان با توجه به نوع كار و ماشين‌ها يا ابزار آلات موجود در كارگاه يا با توجه به ايمني و آلايندگي محيط، اين لباس‌ها را طراحي و توليد مي‌كنند. كه به راحتي مي توانيد از طريق مشاوره با كارشناسان فروش شركت انتاكالا به راحتي ثبت سفارش خود را انجام دهيد .

 

انواع لباس‌هاي ايمني با توجه به نوع كار ممكن است از بين پارچه‌هاي نسوز، پارچه‌هاي با مقاومت بالا در برابر خوردگي اسيدها، پارچه‌هاي ديد در شب، الياف ضد راديواكتيويته و الياف ضد رطوبت انتخاب شوند.

 

 

جاي شما در انتاكالا خالي است! همين حالا در سايت ثبت‌نام كنيد و به جمع تامين كنندگان انتاكالا بپيونديد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۱ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۰۹:۵۵ ] [ منفرد ] [ نظرات (0) ]

كاربرد ياتاقان در صنايع مختلف
به زبان ساده ياتاقان به هر نوع تكيه‌گاهي اطلاق مي‌شود كه اصطكاك را كاهش ‌دهد. به جرات مي‌توان گفت مهمترين بخش چرخشي هر ماشين ياتاقان است، به همين دليل در هر‌ وسيله اي كه قابليت حركت و چرخش داشته باشد وجود ياتاقان حياتي است. ياتاقان از قطعات چرخشي يك ماشين پشتيباني مي‌كند تا به‌‌ اين ‌وسيله اصطكاك ايجاد شده را كمتر كند. هم‌چنين ياتاقان محوري با ساختمان محكم است كه اجازه مي دهد، بخش‌ها و قطعات مختلف روي هم سوارشوند.

 

 

 

 به طور‌كلي ياتاقان چهار وظيفه اصلي را در كاركرد قطعات ايفا مي­كند:

 ۱. ايجاد تسهيل در حركت ساير قطعات ماشين‌آلات

 ۲. عدم ايجاد لرزش قطعات مكانيكي و كاهش سر‌وصداي ناشي از انتقال و حركت آن­ها

 ۳. جلوگيري از اصطكاك و خوردگي يا شكستگي قطعات ماشين‌آلات

 ۴. نگهداري محكم قطعات در كنار هم

تفاوت بلبرينگ و ياتاقان در چيست؟
در دنياي پيشرفته و مدرن امروز ماشين‌­­­الات نقش ­بسيار مهمي را ايفا مي‌‌كنند. از صدها قطعه­اي كه در ساخت اين ماشين‌­ا­لات و ابزار صنعتي مورد استفاده قرار مي­گيرد بيش از همه ياتاقان و بلبرينگ­ ها هستند كه نقش مهم و كليدي را در كاركرد اين ماشين‌ها دارند. پس شناخت كامل تفاوت­ها و شباهت­ها و نحوه كاربرد انواع اين قطعات در صنعت بسيار ضروري است.

كاربرد و انواع ياتاقان‌ها در صنعت
مي­توان گفت بيشترين كاربرد ياتاقان در ابزار آلات كارخانه­ها و صنايع خودروسازي است. به­ طور گسترده در تمامي اين صنايع از ياتاقان‌ها براي كاهش اصطكاك و جلوگيري از ساييدگي و كنترل حركت­هاي محوري و  شعاعي استفاده مي‌كنند. ياتاقان­ها از نظر حركت  به دو دسته كلي ياتاقان لغزشي و ياتاقان غلتشي تقسيم‌‌ بندي مي‌شوند.

خريد و فروش آنلاين انواع بلبرينگ
غيرممكن است كه در مورد صنعت ماشين‌آلات بدون ذكر بلبرينگ فكر كنيم، زيرا بلبرينگ‌ها، اصطكاك بين قطعات متحرك دستگاه را به‌منظور دستيابي به حركت مطلوب كاهش مي‌دهند. امروزه انواع مختلفي از بلبرينگ‌ها در بازار وجود دارد كه ازنظر طراحي، شكل و بار متفاوت هستند.

اگر به دنبال خريد بلبرينگ باكيفيت، به‌صورت آنلاين از برندهاي درجه‌يك هستيد، بهتر است به فروشگاه آنلاين انتاكالا اعتماد كنيد زيرا اين پلتفرم تجارت الكترونيكي آنلاين، انواع بلبرينگ‌ها را از برندهاي معتبر ارائه مي‌دهد.

با جست وجو در انتاكالا (entakala.com) مي‌توانيد انواع كالاهاي موردنظر خود را با بهترين قيمت به‌صورت اصلي و از برندهاي معتبر در يكجا بيابيد.

 

فروش انواع بيرينگ
Bearing مخفف از فعل To Bear به معني حمل كردن است، بيرينگ (Bearing) را مي‌توان به‌مثابه قلب ماشين‌آلات در تمام صنايع در نظر گرفت. نقش اصلي بيرينگ در ماشين‌آلات ايجاد بستر مناسب حركت و تحمل بار است. لذا كوچك‌ترين خلل در كاركرد بيرينگ‌ها، ماشين‌ها و ابزار آلات صنعتي را از حركت يا كار مؤثر بازمي‌دارد. ازآنجاكه اصطكاك و سايش در اجزاء مكانيكي غيرقابل‌اجتناب است بيرينگ‌ها كليد ياتاقان‌هاي غلتشي هستند. بيرينگ ها در هر دستگاهي كه داراي اجزاي گردنده هستند جهت تثبيت موقعيت و كنترل و نگهداري بار قسمت متحرك، مورداستفاده قرار مي‌گيرند و بسته به كاربرد، داراي گونه‌هاي مختلفي هستند.

بيرينگ براي كمك به كاهش اصطكاك استفاده مي‌شود. تماس فلز با فلز مقادير زيادي اصطكاك ايجاد مي‌كند. اصطكاك باعث فرسودگي و ايجاد ساييدگي مي‌شود كه به‌آرامي فلز را تخريب مي‌كند. ازاين‌رو بيرينگ ها جزو قطعات مصرفي به‌حساب مي‌آيند. ياتاقان‌ها با چرخاندن دو سطح روي يكديگر اصطكاك را كاهش مي‌دهند و ميزان اصطكاك توليدشده را كاهش مي‌دهند. آن‌ها از يك ساچمه‌هاي فلزي صاف يا غلتك تشكيل‌شده‌اند كه در برابر يك سطح فلزي داخلي و خارجي صاف مي‌غلتند. غلتك‌ها يا ساچمه‌ها، بار را تحمل مي‌كنند و به دستگاه اجازه مي‌دهند بچرخد.

 
جاي شما در انتاكالا خالي است! همين حالا در سايت ثبت‌نام كنيد و به جمع تامين كنندگان انتاكالا بپيونديد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۱ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۱۰:۲۱ ] [ منفرد ] [ نظرات (0) ]

كمپين بهبود رتبه الكسا [تضميني]

كسب رتبه "الف" و برتر Alexa در شبكه افزايش بازديد و تبادل ترافيك شيك رنك فراهم شد.

ارتقا رتبه سايت ديگر مانند گذشته با صرفا چند تبليغ يا دريافت ترافيك و بازديد از تعدادي سايت يا چند شبكه اجتماعي موثر است اما كافي نيست به همين خاطر جاي تعجبي نيست كه روش هاي جديد نوين و هدفمند شيك رنك روي كار آمده با سيستمي گسترده بيش از تصورات. چرخه اي از سيستم نمايش سايت ها را در قالب شبكه ايجاد كرده ايم تا بصورت نامحدود سايت ها در اين سيستم نمايش داده و بازديد دريافت كنند همين الان ميتوانيد به اين شبكه تكثير شونده متصل شويد و سايت خود را به زنجيره نمايش ميليون ها صفحه سايت و به كل شبكه اتصال دهيد . در كمتر از چند روز شاهد رشد همه جانبه در رتبه سايت خود بويژه "#رتبه_الكسا" خواهيد بود . براي درك بيشتر شبكه و پي بردن به گسترگي آن كافيست لينك chicrank.ir/rank را فراخواني كنيد تا صفحات مختلف به هم زنجير شده سايت ها را در اين چرخه گسترده مشاهده نماييد.

ارتقا رنك الكسا

 

ساير ويژگي و قابليت بسته هاي كمپين بهبود رتبه الكسا [تضميني]

  •  قابليت ثبت آمار و نمايش در پنل اختصاصي
  •  قابليت مديريت سايت هاي كمپين در پنل اختصاصي
  •  قابليت كسب امتياز رايگان از نمايش سايت هاي چرخه در پنل شبكه
  •  قابليت اختصاص امتياز دريافتي به سايت ها جهت بازديد بيشتر از چرخه نمايش شبكه
  •  به ازاي اختصاص هر 1 امتياز 1 بازديد دريافتي + بازديد هديه + بيش از 15 چرخه نمايش رايگان صفحات سايت در شبكه
  •  دريافت بازديد واقعي از شبكه وب سايت ها
  •  دريافت بازديد ارگانيك referral از منابع پربازديد
  •  دريافت بازديد معتبر cpm بصورت Campaign
  •  دريافت بازديد مستقيم Direct - Other - Display بصورت همزمان

راهبرد و مزاياي سرويس كمپين بهبود رتبه الكسا [تضميني]

خريد كمپين بهبود رتبه الكسا [تضميني]قبل از سفارش كمپين الزاميست از قسمت راهنماي جامع فايل مخصوص سيستم را دانلود و نصب نماييد. اين فايل شامل يك پوشه با پسوند zip است كه در درون آن نيز صفحات html سبك قرار گرفته است . تمامي صفحات فايل نوايندكس و نوفالو هستند و تاثير منفي بر روي سئو سايت شما ندارد. كاربران كل شبكه گسترده سيستم تنها از طريق اين صفحات از سايت شما ديدن و بازديد مي كنند. قرار داشتن كدهاي اختصاصي و سبك بودن صفحات باعث مي شود كه الكسا متوجه تمامي بازديدها شده و با محاسبه و لحاظ كردن تمامي بازديدها ، رتبه سايت شما به شكل چشمگيري بهبود پيدا مي كند. در هنگام سفارش اولين كمپين يوزر و پسورد اختصاصي شبكه را دريافت خواهيد كرد. با ورود به پنل مي توانيد گزارش آمار سايت خود را در چرخه شبكه مشاهده و مديريت كرده و يا از چرخه نمايش زنده سايت هاي شبكه امتياز رايگان دريافت نماييد. با يوزر و پسورد اختصاصي نيز مي توانيد قبل از پايان دوره سررسيد كمپين خود از نمايش چرخه سايت هاي شبكه امتياز رايگان دريافت نماييد و امتياز كسب شده را به سايت هاي خود جهت نمايش بيشتر در شبكه اختصاص دهيد. (به ازاي اختصاص هر 1 امتياز 1 بازديد و بيش از 15 چرخه نمايش و بازديد رايگان صفحات سايت در شبكه)

جهت مشاهده اطلاعات بيشتر به لينك منبع زير مراجعه نماييد

https://chicrank.ir/cart.php?gid=2

منبع: شيك رنك


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۷ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۱۶:۲۵ ] [ منفرد ] [ نظرات (0) ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

خريداران و تامين‌كنندگان اقلام صنعتي به كمك انتاكالا، مي‌توانند در فضايي معتبر و پيشرفته با يكديگر داد و ستد كنند و به بازاري به وسعت ايران، دسترسي داشته باشند. تنوع روش‌هاي پرداخت در انتاكالا، مشكل نقدينگي شركت‌ها و خريداران را برطرف كرده است تا روند فعاليت هيچ‌كدام از كارخانه‌ها و شركت‌ها متوقف نشود. انتاكالا علاوه بر خريداران، خدمات گوناگوني را هم براي عرضه‌كنندگان و توليدكنندگان كالاي صنعتي در نظر گرفته است. تامين‌كنندگان كالاهاي صنعتي، مي‌توانند بدون صرف هزينه، فروشگاهي اختصاصي و پيشرفته در انتاكالا در اختيار داشته باشند؛ فروشگاهي كه به دليل مخاطبان زياد انتاكالا، محصولات را به خريداران بيشتري معرفي مي‌كند. اعتبار و شفافيت در بازار كالاهاي صنعتي براي ما بسيار مهم است. در همين راستا تلاش مي‌كنيم تا اعتبار و سلامت بازار را افزايش دهيم از اين رو طبق سياست‌هاي انتاكالا، فقط صاحبان برند، توليدكنندگان، واردكنندگان و نمايندگان رسمي برندها مي‌توانند در اين فروشگاه كالاي خود را به‌فروش برسانند.
نويسندگان
لینک دوستان
نظرسنجی
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
موضوعات وب
امکانات وب