بازار آنلاين كالاهاي صنعتي

بازار آنلاين كالاهاي صنعتي
 

ابزار جستجو در 100 نتايج گوگل

به طور كلي يكي از قابليت هاي بسيار مفيدي كه در شيك رنك فراهم گرده است حذف محدوديد جستجو در گوگل است.

در حالت عادي جستجوي گوگل فقط 10 نتيجه در صفحه اول گوگل براي كاربران قابل نمايش است اما با روي كار آمدن ابزار مفيدي جستجو در 100 نتايج گوگل كه شيك رنك براي شما طراحي نموده است از اين پس مي توانيد تنها با يكبار جستجو به 100 نتايج گوگل دسترسي داشته باشيد 100 نتايج فوق از 10 صفحه گوگل را بصورت كامل مي توانيد مشاهده و استفاده نماييد .

لينك ابزار : https://chicrank.com/search100.php


ابزار بررسي جايگاه كلمات كليدي در نتايج گوگل

جايگاه عبارات كليدي سايت ، با توجه به اهميت بالاي آن جهت بررسي و رصد موقعيت وب سايت در نتايج جستجوي گوگل، وجود ابزاري دقيق و كاربردي و رايگان كه بتواند در كوتاه ترين زمان جايگاه و موقعيت عبارات كليدي سايت را ارائه دهد بيش از گذشته حس مي شد، بنابراين با فراهم شدن ابزار رايگان بررسي جايگاه كلمات كليدي نتايج گوگل در شيك رنك اين امكان فراهم گرديد است تا با روشي دقيق و شفاف وبمستران و سئو كاران و كارشناسان ديجتال ماركتينگ و سئو و عموم كاربران بتوانند در فاصله چند ميلي ثانيه به رصد كلمات سايت خود بپردازند.

لينك ابزار: https://chicrank.com/google-ranking.php


ابزار اختصاصي جستجوي Google فارسي در نتايج تبلت

همان طور كه مي دانيد نتايج جستجو گوگل در پلتفرم هاي مختلف از جمله: موبايل و دسكتاپ و تبلت متفاوت خواهد بود اما به كمك ابزار اختصاصي جستجو گوگل شيك رنك فقط نتايج تبلت را با 100 صفحه از سايت ها مشاهده خواهيد كرد

كاربرد ابزار اختصاصي جستجوي گوگل فارسي در نتايج تبلت
كاربرد هاي اين ابزار براي هيچ وبمستر حرفه اي پوشيده نيست و در اينجا ما تنها به چند كاربرد عمومي آن اشاره خواهيم كرد
1- جستجو در نتايج تبلت به زبان فارسي
2- نمايش 100 نتيجه با 1 بار جستجو
3- بررسي دقيق موقعيت عبارات كليدي سايت در نتايج تبلت

لينك ابزار: https://chicrank.com/tablet.php


ابزار نمايش نسخه كش شده وب سايت در گوگل

اگر سايت مورد نظر شما كند است يا سرور سايت پاسخ نميدهد، مي توانيد با كمك اين ابزار به پيوند ذخيره‌ شده سايت خود در حافظه پنهان گوگل برويد.
ابزار نمايش آخرين نسخه كش شده وب سايت در گوگل كاري از شيك رنك بوده كه به شما نشان مي دهد كه خزنده گوگل آخرين بار، چه موقع از صفحات سايت شما ديدن كرده است و آخرين نسخه صفحات سايت شما را در حافظه و كش داده هاي خود دارد را به نمايش مي گذارد.

لينك ابزار : https://chicrank.com/cache.php


ابزار جستجوي تصاوير در گوگل و ياندكس و بينگ

به كمك ابزار اختصاصي جستجو تصاوير در گوگل - ياندكس - بينگ شيك رنك فقط نتايج تصاوير را با تعداد نامحدود تصوير از تمام صفحات سايت ها مشاهده خواهيد كرد

لينك ابزار: https://chicrank.com/img.php


براي مشاهده ابزار هاي رايگان مفيد و كاربردي مورد نياز ديگر به سايت chicrank.com مراجعه نماييد.

منبع:شيك رنك


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۰۷:۵۰:۳۲ ] [ منفرد ] [ نظرات (0) ]

معرفي انتاكالا 

انتاكالا بستري تخصصي و زيرشاخه شركت نامدار تجارت است كه در زمينه فروش اقلام، قطعات و ملزومات صنعتي در سال 1397 تاسيس شده است. هدف از راه‌اندازي اين فروشگاه، تكميل زنجيره، تداركات صنعتي، تجميع كالاهاي برند، اصالت كالا با عضويت برندها، تمايز شركت‌ها، معامله شفاف بين خريدار و فروشنده است تا بدون هيچ گونه واسطه‌اي با يكديگر در ارتباط باشند. در اين بستر انواع كالاهاي صنعتي باكيفيت بالا و قيمتي مقرون‌به‌صرفه به مشتري عرضه مي‌گردد.

ويژگي‌هاي شركت نامدار تجارت الكترونيك كالا اقلام صنعتي انتاكالا

فروشگاه‌هاي اقلام صنعتي نيز همچون ساير فروشگاه‌هاي معتبر آنلاين داراي مزايا و ويژگي‌هايي است كه در ادامه بدان پرداخته‌ايم. ويژگي انتاكالا شامل موارد زير است. در اين فروشگاه امكانات زير فراهم خواهد شد:

·        استعلام قيمت

·         صدور پيش فاكتور

·        مديريت كيف پول

·        مقايسه و استعلام كالا

·        چانه زني

·        مزايده

·        پشتيباني آنلاين

·        مشاهده نظرات و انتقادات ساير خريداران و ...

فروش آنلاين ابزارآلات صنعتي
 

اقلام صنعتي كه در بازار انتاكالا موجود است عبارتند از:

·        كليه قطعات و سيستم‌هاي پنوماتيك

·        ابزارهاي خطوط توليد

·        تجهيزات شست و شوي حرفه‌اي

·        محصولات روانكار

·        گيربكس‌هاي صنعتي

·        انواع اتصالات ساختماني

·        محصولات ايمني

·        ملزومات امنيتي

·        فلزات

·        متريال هندلينگ وسايل نقليه

·        ابزارآلات

·        مواد اوليه معدني

·        اتوماسيون صنعتي

·        تجهيزات انتقال قدرت

·        لوازم برقي

·        بيرينگ‌ ها

·        منسوجات و ...

انتاكالا

چگونگي خريد در انتاكالا

انتاكالا بستري تخصصي و كاملا معتبر است كه اگر به دنبال خريد، استعلام يا مقايسه محصولي صنعتي هستيد، مي‌توانيد با چند كليك ساده به هدف خود برسيد. كافيست مراحل زير را سپري كنيد:

·        ابتدا بايد در سايت به آدرس اينترنتيwww.entakala.com ثبت‌نام كنيد.

·        سپس وارد صفحه اصلي سايت شده و قادر خواهيد بود محصول موردنظرتان را جستجو كنيد.

·        با نمايش دادن محصول، شما مي‌توانيد كالاي موردنظر را از لحاظ قيمت، مشخصات، انتقادات و نظرات كاربران بررسي كنيد.

·        اگر قصد خريد داشته باشيد با كليك بر روي گزينه افزودن به سبد خريد مي‌توانيد آن را به مرحله پيش از خريد برسانيد.

·        سپس براي قطعي كردن خريد خود بايد روي گزينه ثبت و پرداخت و نحوه ارسال كالا، كليك كنيد.

·        در نهايت بايد هزينه كالا را پرداخت و سفارش خود را ثبت‌نهايي كنيد.

شرايط تامين كنندگان كالاهاي صنعتي
 

همانطور كه مي‌دانيد دوران كرونا ميزان فروش حضوري را در حوزه‌ كالاهاي صنعتي كاهش داده و كسب درآمد را براي افراد دشوار كرده است. كاهش درآمد، هدر رفتن زمان و تاخير در ارسال كالا از بزگترين عيوب كرونا براي فروشندگان كالاهاي صنعتي محسوب مي‌شود.

انتاكالا بستري مختص خريد آنلاين اقلام صنعتي است كه خريد و فروش را براي كاربر آسان كرده است. اگر شما نيز صاحب برند ، واردكننده، توليدكننده و نماينده رسمي برندي هستيد، مي‌توانيد در اين بستر تخصصي ثبت‌نام كرده و عضو شويد. با عضويت در اين بازار قادر خواهيد بود با كاربراني به وسعت كشورمان ايران در ارتباط باشيد و بيش از پيش رغبت فروش محصول در بازار رقابتي فروش محصول را داشته باشيد بنابراين اگر صاحبين صنايع هستيد مي‌توانيد با عضويت در سايت به عنوان تامين كننده محصولات خود را به صورت آنلاين به فروش برسانيد.

انتاكالا

چگونگي ثبت نام در انتاكالا

همانطور كه گفتيم اگر صاحب كسب وكار و برندي هستيد، مي‌توانيد با عضويت در انتاكالا محصول صنعتي خود را به فروش برسانيد. مراحل ثبت نام نيز بسيار ساده است. كافيست مراحل زير را سپري كنيد:

·        ابتدا وارد سايت انتاكالا شده و در قسمت ورود/ ثبت نام مراحل ثبت نامي خود را تكميل كنيد.

·        در قسمت اشخاص حقوقي گزينه تامين كننده را انتخاب كنيد. تكميل اين قسمت شامل اطلاعاتي چون نام و نام خانوادگي- نام شركت –كد اقتصادي – كدپستي- كد ملي – سمت سازماني-آدرس سايت-ايميل و رمز عبور شماره تلفن و شماره ثبت است.

·        در مرحله بعدي لازم است تصوير مجوز تاسيس برند خود و آخرين تغييرات را بارگزاري كرده و شرايط و قوانين را تاييد كنيد.

·        ايميل احراز هويتي كه برايتان فرستاده شده است را تاييد كنيد تا وارد صفحه خود شويد. پس از آن با وارد كردن رمز عبور و ايميل در قسمت پنل خريد، گزينه عضويت تامين كنندگان را انتخاب و باقي اطلاعات خواسته شده را تكميل كنيد.

·        درنهايت وقتي اطلاعات شخصي و كاربري شما از سوي كارشناسان پشتيباني تاييد شد، ثبت نام شما تكميل شده است.

چرا انتاكالا؟
 

همانطور كه بدان اشاره كرديم با توجه به شرايط اقتصادي و استقبال مردم از خريد آنلاين شما عزيزان مي‌توانيد با ورود به سايت انتاكالا از كليه محصولات برندهاي مختلف نظير آي.مك، زيمنس ، بوش، اكومك، موتوژن، رونيكس، اراك ريل، پرشين فولاد و ... بازديد و پس از استعلام قيمت ،اقدام به خريد كنيد .

خريد از اين بازار اقلام صنعتي بسيار امن بوده و دركنار تضمين اصالت كالا، ضمانت بازگشت كالا را نيز به عهده گرفته‌اند.

روش‌هاي ارسال اين بازار از طريق شركت پست، تيپاكس و براي دستگاه‌هاي سنگين از طريق باربري بوده و مدت زمان تحويل بين 2-3 روز كاري خواهد بود.

 

بهترين فروشگاه آنلاين كالاهاي صنعتي

امروزه با توجه به شرايط اقتصادي و اپيدمي ويروس كرونا خريد اينترنتي مورد استقبال افراد زيادي به‌خصوص صاحبين كسب و كار قرار گرفته است. اگر بخواهيم در مورد بزرگترين مزاياي خريد اينترنتي بگوييم، نبود عجله و بررسي كالا از لحاظ خصوصيات فني، قيمت محصول، نوع كارايي، ابعاد و ... از محاسن فروشگاه‌هاي اينترنتي به‌خصوص در زمينه فروش كالاهاي صنعتي است.

وبسايت‌ها و اپليكيشن‌هايي كه فروشگاه‌هاي اينترنتي راه‌اندازي كرده‌اند، خريد را براي همه افراد آسان كرده است، كافيست در قسمت جستجو نام محصول يا كالاي مورد نظر خود را وارد كنيد تا ليستي از محصول پيش رويتان باز شود. حال اگر شما نيز به دنبال كالاهاي صنعتي هستيد و در انتخاب فروشگاه يا بازاري معتبر دچار سردرگمي شده‌ايد ما در اين مطلب به كمك‌تان آمده‌ايم.

بازار انتاكالا بزرگترين بستر خريد و فروش اقلام صنعتي است كه اگر شما نيز صاحب كسب و كاري در زمينه فروش كالاهاي صنعتي هستيد مي‌توانيد با عضويت در اين بازار فروشگاه تخصصي خود را در معرض ديد مشتري قرار دهيد و به صورت آنلاين و هدفمند كالاي خود را به فروش برسانيد. به همين منظور در ادامه به معرفي اين بستر تخصصي و شرايط تامين كنندگان كالاي صنعتي پرداخته‌ايم.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۰۳:۳۱ ] [ منفرد ] [ نظرات (0) ]

شما را به ديدن محصولات سئو و ارتقا رتبه سايت شيك رنك دعوت مي كنيم.

افزايش كليك گوگل ترندينگ

با هر Impressions (جستجو و نمايش) كليد واژه به همراه نام برند كليد واژه هاي ميزبان در گوگل ترند و به ليست پيشنهادات پر جستجو گوگل وارد خواهند شد. مزاياي ديگر سرويس خريد كليك گوگل ترندينگ عباتند از:
ترند شدن عبارات با نام برند در گوگل SERP
ارتقا رتبه كلمات كليدي اصلي
2 برابر شدن ترافيك و كليك ارگانيك سايت
ارتقا جايگاه در گوگل
كمك به ارتقا رنك الكسا
قابل ثبت و رهگيري در سرچ كنسول گوگل و ALEXA
●ظرفيت برندينگ كه در ذهن مخاطب شكل گرفته و منجر به اعتمادسازي مي‌شود. ●اگر مي‌خواهيد برند شما در ذهن مخاطب ماندگار شود،كليك گوگل ترندينگ از بهترين روش‌هايي است كه مي‌توانيد از آن استفاده كنيد.

خريد كليك ارگانيك گوگل با نام برند (ترندينگ)


خريد ورودي گوگل

وارد ده صفحه ي آغازي گوگل خواهيد شد. اسم برندي كه به عنوان كلمه كليدي استفاده كرده ايد در كادر جستجوي موتور جستجو گر گوگل نمايان مي گردد، كه منجر به كنجكاوي افراد و كليك هاي متعدد مي شود. افزايش ورودي گوگل ارتقا رتبه سايت ها در صفحه برتر و آغازين گوگل مي‌شود. الگوريتم هاي جديد گوگل همواره به سايت‌هايي كه كاربران زيادي به آن ورود مي‌كنند بشدت اهميت مي‌دهد و آنها را در صفحه اول از رتبه بندي صفحات خود به نمايش در مي‌آورد.
●با گام هاي ملايم شروع كنيد و قدرتمندانه ظاهر شويد.

●قابليت انتخاب ميانگين Dwell Time و زمان حضور كاربر در سايت از 30 تا 250 ثانيه ●قابليت رايگان اسكرول صفحه و كليك تصادفي از ديگر صفحات سايت شما ●قابليت رايگان بازديد بازگشتي و بازديد تصادفي از ديگر صفحات سايت شما ●قابليت انتخاب نوع دستگاه بازديدكنندگان ● امكان انتخاب بازديد با IP ايران و خارج ●قابليت ثبت آمار و نمايش در google analytics و alexa

خريد ورودي گوگل شيك رنك


سفارش رپورتاژ آگهي

خريد رپورتاژ آگهي جهت لينك سازي بدون ريسك و معرفي محصولات و خدمات سايت در قالب يك متن حداقل 1200 كلمه اي جذاب را منتشر و منعكس مي كنند. حال حاضر با توجه به ريسك بالاي خريد بك لينك و احتمال جريمه شدن توسط گوگل يكي از بهترين گزينه هاي ديگر جهت ارتقا جايگاه كلمات وب سايت ها و ايجاد لينك دائمي خريد رپورتاژ آگهي مي باشد.​قرار دادن لينك سايت در متن رپورتاژ باعث ارسال سيگنال مثبت از لينك سازي طبيعي به گوگل خواهد شد.

رپورتاژهاي كاملا امن طبيعي بوده بصورت Dofollow ●بازديد بالاي رپورتاژهاي PBN ●پيج رنك و قدرت AUTHORITY بسيار بالاي رپورتاژهاي PSN

خريد رپورتاژ آگهي شيك رنك


خريد سامانه پيام كوتاه

پنل هاي پيامك (IPpanel) در سايت شيك رنك خريد پنل پيامكي با كمترين تعرفه ارسال در بين تمامي پنل هاي پيامك در كشور با امكانات كامل با قابليت هاي نامحدود و تحويل اتوماتيك و آني پنل بلافاصله پس از پرداخت ( براي مشاهده قابليت هاي سامانه پيام كوتاه با مراجعه به آدرس sms.chicrank.com و استفاده از نام كاربري و كلمه عبور demo نسخه آزمايشي پنل را مشاهده نماييد. )

●ارسال: تكي - انبوه - تدريجي - منطقه اي كشوري - مشاغل بر اساس استان - بر اساس كد پستي - محله اي - كلمات كليدي - بر اساس رده سني و جنسيت - همراه اول با تقسيمات كشوري - دكل هاي bts - و ارسال از روي نقشه ●قابليت پاسخگويي خودكار - مسابقه پيامكي - نظرسنجي و قرعه كشي - منشي عضويت - اخطاريه و تبريكات - پيامك يادآوري اقساط ●ارائه رايگان كاملترين وبسرويس و افزونه هاي پيامكي با راهنماي نصب بر روي سايت ●ارسال پيامك به ليست كامل مشاغل و اصناف كل كشور بصورت رايگان در پنل

خريد پنل پيامكي شيك رنك

لطفا از ادامه اين مطلب حتما ديدن كنيد

براي سفارش محصولات به سايت شيك رنك مراجعه نماييد .
منبع :chicrank.com


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۷ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۴۷:۵۳ ] [ منفرد ] [ نظرات (0) ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

خريداران و تامين‌كنندگان اقلام صنعتي به كمك انتاكالا، مي‌توانند در فضايي معتبر و پيشرفته با يكديگر داد و ستد كنند و به بازاري به وسعت ايران، دسترسي داشته باشند. تنوع روش‌هاي پرداخت در انتاكالا، مشكل نقدينگي شركت‌ها و خريداران را برطرف كرده است تا روند فعاليت هيچ‌كدام از كارخانه‌ها و شركت‌ها متوقف نشود. انتاكالا علاوه بر خريداران، خدمات گوناگوني را هم براي عرضه‌كنندگان و توليدكنندگان كالاي صنعتي در نظر گرفته است. تامين‌كنندگان كالاهاي صنعتي، مي‌توانند بدون صرف هزينه، فروشگاهي اختصاصي و پيشرفته در انتاكالا در اختيار داشته باشند؛ فروشگاهي كه به دليل مخاطبان زياد انتاكالا، محصولات را به خريداران بيشتري معرفي مي‌كند. اعتبار و شفافيت در بازار كالاهاي صنعتي براي ما بسيار مهم است. در همين راستا تلاش مي‌كنيم تا اعتبار و سلامت بازار را افزايش دهيم از اين رو طبق سياست‌هاي انتاكالا، فقط صاحبان برند، توليدكنندگان، واردكنندگان و نمايندگان رسمي برندها مي‌توانند در اين فروشگاه كالاي خود را به‌فروش برسانند.
نويسندگان
لینک دوستان
نظرسنجی
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
موضوعات وب
امکانات وب